۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۱
کد خبر: ۵۳۵۶۷۴
مدیر مدرسه علمیه آیت الله بهاری:

خواب مسؤولان در برجام سبب گستاخی ترامپ شد

مدیر مدرسه علمیه آیت الله بهاری(ره) گفت: در حال حاضر مسؤولان به خوبی درک کرده اند که نمی توانند به آمریکا اعتماد کنند؛ اما ای کاش مسؤولان زود تر از خواب غفلت بیدار می شدند و دو سال قبل در مسأله هسته ای به آمریکا و مذاکره اعتماد نمی کردند.
حجت الاسلام صوفعلی

حجت الاسلام علی صوفعلی مدیر مدرسه علمیه آیت الله بهاری(ره) شهرستان بهار در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان بیان داشت: کشور ایران باید در مقابل خواسته های سخیف آمریکایی ها بایستد، چون آمریکایی ها در مقابل مذاکره و نرم خویی ایران در مذاکره هسته ای رفتار خوبی از خود نشان نداده اند.

وی تصریح کرد: توجه نکردن به اظهارات اخیر ترامپ و ادامه دادن راه انقلابی سپاه پاسداران ایستادگی در برابر رییس جمهور آمریکا و سیاست های صهیونیستی است.

حجت الاسلام صوفعلی با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب درباره اظهارات سخیف ترامپ ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب می فرماید در برابر هجمه های دشمنان باید بی تفاوت باشیم و به را خود یعنی سازندگی ایران اسلامی ادامه دهیم.

وی در ادامه با اشاره به عبرت های برجام خاطرنشان کرد: اگر مسؤولان کشور نسبت به رهنمون های رهبر معظم انقلاب درباره برجام اقدامی صحیح انجام می دادند ترامپ به خود این اجازه نمی داد که به ملت ایران توهین کند.

مدیر مدرسه علمیه آیت الله بهاری(ره) شهرستان بهار گفت: متاسفانه مسؤولان در مساله برجام فکر می کردند که می توانند با آمریکای حیله گر مذاکره کنند.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر مسؤولان به خوبی درک کردند که نمی توانند به آمریکا اعتماد کنند، ای کاش مسؤولان زود تر از خواب غفلت بیدار می شدند و دو سال قبل در مساله هسته ای به آمریکا و مذاکره اعتماد نمی کردند.

حجت الاسلام صوفعلی ابراز داشت: علت اصلی هجمه های آمریکایی ها بر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، موفقیت های این ارگان مردم نهاد و انقلابی در تمامی عرصه ها است.

وی در پایان با اشاره به اظهارات ترامپ تصریح کرد: حرکت سپاه پاسداران در منطقه به مثابه حرکت قطار است و آمریکا همانند کودکانی است که به این قطار سنگ اندازی می کنند./۹۷۹/ت۳۰۲/ب۲

 

 

ارسال نظرات