۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۴۹۲۱۳۳

ساخت آثار انقلابی از سوی گروه تبلیغی دوکوهه

مسؤول گروه تبلیغی دوکوهه فیلم ساخت آثار تبلیغی با محوریت انقلاب را از مهم‌ترین فعالیت های این گروه تبلیغی دانست و گفت: تلاش کرده ایم با همکاری با نهادها و سازمان های مختلف تولیدات متناسب با آرمان های انقلاب داشته باشیم
گروه تبلیغی مبشر فیلم

مرتضی راوش در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به فعالیت های این گروه تبلیغی عنوان کرد: این گروه از دو سال پیش زیر نظر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم مشغول به فعالیت در حوزه تولید فیلم، نماهنگ و کلیپ و برگزاری همایش و اجرای تئاتر شده است.

وی افزود: البته آغاز فعالیت این گروه از سال 77 بوده است و نیروهایی که دغدغه فعالیت فرهنگی را داشتند، دور هم جمع شده و این گروه را تشکیل دادند که در ابتدا در زمینه اجرای تئاتر فعالیت ها آغاز شد و سپس از سال 80 به بعد برگزاری همایش ها و یادواره ها در دستور کار قرار گرفت.

مسؤول گروه تبلیغی دوکوهه فیلم تصریح کرد: یکی از کارهایی که طی این دو سال انجام شده است، نماهنگ گردان عاشق است که با موضوع دفاع مقدس و محوریت پرداختن به مادران شهدا تولید شد و بارها توسط شبکه های سراسری پخش شد.

وی با اشاره به برخی از کارهای تولید شده توسط این گروه تبلیغی خاطرنشان کرد: با توجه به هزینه های بالایی که در بحث تولید آثار وجود دارد، تلاش کرده ایم با همکاری با نهادها و سازمان های مختلف تولیدات متناسب با آرمان های انقلاب داشته باشیم که برای حماسه 9 دی با همکاری خانه موسیقی بسیج نماهنگ روز ماندگار را تولید کرده ایم که با موضوع مقاومت مردم ایران در دفاع مقدس و مقاومت در برابر فتنه ساخته شده است و از شبکه های سراسری پخش شد.

راوش اضافه کرد: فیلم کوتاه «ساخت آمریکا» یکی دیگر از آثار تولید شده توسط این گروه است که به موضوع پشت پرده شکل گیری داعش و دیگر گروه های تکفیری می پردازد و ساخت گلوله در کارخانه های اسلحه سازی در آمریکا و رابط سعودی که آن را به دست گروه های تکفیری می رساند را به تصویر می کشد.

مسؤول گروه تبلیغی دوکوهه فیلم با اشاره به جوایز کسب شده توسط این گروه تبلیغی در جشنواره های مختلف، اظهار کرد: فیلم کوتاه ساخت آمریکا در جشنواره عمار جزء کاندیداهای بخش نهایی فیلم کوتاه قرار گرفت، نماهنگ گردان عاشق نیز در چهار جشنواره مسجد، فیلم اشراق، فرهنگ و سبک زندگی شهدا و سرزمین نور، در ردیف آثار برگزیده قرار گرفت و نماهنگ روز ماندگار نیز در جشنواره عشق  و ایثار رتبه برتر را کسب کرد.

وی در ادامه ابراز کرد: فیلم نامه«نقطه سرخط» نیز آماده شده و در جشنواره اشراق رتبه سوم را کسب کرد و قرار است روند ساخت یک فیلم بلند یک ساعته با همین نام کلید بخورد که در این فیلم به موضوع تأثیر یک روحانی بر زندگی فردی که در یک جریان دزدی، ناخودآگاه با این روحانی همراه می شود و تحت تأثیر وی مسیر زندگی اش دچار تغییر می شود.

راوش در پایان خاطرنشان کرد: حمایت دفتر تبلیغات از این گروه تبلیغی مناسب بوده و حرکتی که آغاز شده می تواند در ادامه منجر به تولید آثار فاخری در حوزه های مختلف تبلیغ نوین شود و امیدواریم این حمایت ها در جهت تأمین کمبودهای امکاناتی پیش رود./872/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات