۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸
کد خبر: ۴۸۵۴۵۹
مسؤول گروه تبلیغی هادی مطرح کرد؛

فعالیت رسانه ای طلاب حرکتی جهادی است

مسؤول گروه تبلیغی هادی ورود طلاب به عرصه تولیدات رسانه ای را بسیار مهم دانست و از آن به عنوان حرکتی جهادی نام برد.
تبلیغ رسانه ای

حجت الاسلام رحیم بصری پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به هدف شکل گیری گروه تبلیغی هادی عنوان کرد: این گروه تبلیغی با هدف فعالیت در زمینه تولید رسانه ای دینی در حوزه فیلم کوتاه و داستانی، مستند و تولیدات متناسب با فضای مجازی فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی افزود: در طول یکسال فعالیت گروه تبلیغی هادی، آثار خوبی به ویژه در زمینه حجاب تولید شده است که توانسته اثرگذاری مناسبی بر روی جامعه هدف خود داشته باشد.

مسؤول گروه تبلیغی هادی تصریح کرد: «واقعیت مجازی» یکی از آثاری است که با موضوع آسیب هایی فضای مجازی و غرق شدن در آن، ساخته شده است و همچنین تیزر حجاب با موضوع تبلیغ حجاب برتر و تربیت کودکان خردسال و تشویق به حجاب از دیگر آثار ساخته شده در این زمینه است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مستند 60دقیقه ای با موضوع آخرالزمان و هالیوود، فیلم کوتاه روسری با موضوع حجاب، فیلم نامه گل سر با موضوع حجاب از دیگر آثاری است که توسط گروه هادی ساخته شده و هم اکنون در حال ساخت فیلم بلند داستانی با موضوع فضای مجازی هستیم که به زودی کار ساخت آن به پایان می رسد.

حجت الاسلام بصری پور حمایت دفتر تبلیغات از فعالیت های تبلیغی را مناسب توصیف کرد و افزود: حمایت های دفتر تبلیغات در حد خودشان خوب و مناسب است و اگر این حمایت نبود مبلغان در میانه راه با مشکل مواجه می شدند، هرچند که این کمک های نقدی بخشی از هزینه ها را پوشش می دهد اما برای آغاز کار خوب است.

وی خاطرنشان کرد: طی چهار سال اخیر فعالیت های خوبی در زمینه تبلیغ رسانه ای صورت گرفته چرا که قبل از آن بحث رسانه در حوزه علمیه موضوع غریبی بود اما با ورود جدی طلاب به این عرصه قدم های خوبی در این زمینه برداشته شده و آثار فاخری نیز تولید شده که در جشنواره های مختلف مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفته اند، هرچند که هنوز تا رسیدن به وضع مطلوب فاصله زیادی داریم اما اگر فضای موجود را با چند سال قبل بسنجیم، پیشرفت محسوسی مشاهده می شود که می توان از آن به عنوان حرکتی جهادی نام برد.

مسؤول گروه تبلیغی هادی در پایان اظهار کرد: برداشت برخی نهادها و مؤسسات نسبت به طلاب فعال در عرصه تبلیغ رسانه ای باید تغییر کند و بعد از دیدن تولیدات و سنجش سطح اثر آنها، این نهادها و مؤسسات نیز از گروه های تبلیغ طلبگی حمایت های لازم را داشته باشند./872/ت302/ج

ارسال نظرات