۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۴۸۵۰۴۸

اعلام ویژه برنامه های فرهنگی مسجد جمکران در این هفته

دعای ندبه این هفته مسجد مقدس جمکران با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید حسین مؤمنی و قرائت حاج عباس حیدرزاده برگزار می شود.
مسجد مقدس جمکران

حجت الاسلام سید مهدی هاشمی زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به تشریح برنامه های فرهنگی مسجد مقدس جمکران در هفته جاری پرداخت.

مدیر روابط عمومی و بین الملل مسجد مقدس جمکران گفت: سه شنبه 17 اسفند حجت الاسلام میرزامحمدی، ساعت 20:15 به ایراد سخن پرداخته و دعای توسل را ساعت 21 قرائت می کند.

وی ابراز داشت: پنجشنبه 19 اسفند از ساعت 18:45 جلسه عمومی آموزش قرآن کریم برگزار می شود و پس از آن حجت الاسلام سید رضا طباطبایی ساعت 20:20 سخنرانی می کند و در ادامه دعای پر فیض کمیل با نوای محمدجواد احمدی ساعت 21 قرائت می شود.

حجت الاسلام هاشمی زاده بیان داشت: بامداد روز جمعه 20 اسفند دعای عهد ساعت 6 قرائت می شود؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین مؤمنی ساعت 6:15 در میان ندبه کنندگان به سخنرانی پرداخته و ساعت 7 منتظران و عاشقان حضرت ولی عصر(عج) دعای ندبه را با نوای حاج عباس حیدرزاده زمزمه می کنند.

مدیر روابط عمومی و بین الملل مسجد مقدس جمکران ادامه داد: زیارت آل یاسین و دعای سمات ساعت 17 عصر جمعه از سوی واحد مراسم مسجد مقدس جمکران برگزار و قرائت می شود.

وی خاطرنشان کرد: زائران مسجد مقدس جمکران می توانند از کارگاه های آموزشی کوتاه مدت با موضوع مهدویت، سبک زندگی و ازدواج در صحن رسول اعظم(ص) از ساعت 18 تا 23 استفاده کنند.

حجت الاسلام هاشمی زاده بیان داشت: زائرانی که کودکان 4 تا 9 سال دارند، برای بهره مندی بیشتر از مراسمات معنوی این مسجد مقدس می توانند فرزندان خود را به مرکز فرهنگی گل نرگس بسپارند و از خدمات فرهنگی هنری این مرکز بهره مند شوند.

وی در پایان به موزه «قرآن، فقه و زندگی» اشاره کرد و گفت: نمایشگاه دائمی «قرآن، فقه و زندگی»، ختم های حضوری و غیر حضوری قرآن کریم، مشاوره حفظ و تصحیح قرائت نماز، برگزاری مسابقات قرآنی، برگزاری کارگاه های آموزشی قرآنی و معرفی محصولات برتر قرآنی از دیگر خدمات فرهنگی مسجد مقدس جمکران است که زائران با حضور در شبستان قرآنی این مسجد مقدس می توانند از آن ها استفاده کنند./840/ت302/ی

ارسال نظرات