۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۸
کد خبر: ۴۸۴۵۱۹
مسؤول گروه تبلیغی آیت خواستار شد؛

حمایت مسؤولان فرهنگی از طلاب فعال در عرصه تولیدات رسانه ای

مسؤول گروه تبلیغی آیت با تأکید بر ورود طلاب به حوزه تولید رسانه ای، گفت: رسیدن به وضع مطلوب در عرصه تولید رسانه ای نیازمند حمایت جدی مسؤولان فرهنگی است.
تبلیغ نوین

حجت الاسلام محمد محمدپور در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به هدف شکل گیری گروه تبلیغی آیت عنوان کرد: این گروه از سال 93 فعالیت خود در بخش تبلیغات نوین دفتر تبلیغات اسلامی را با هدف تولیدات رسانه ای آغاز کرد.

وی افزود: تولید مستند، کلیپ، نماهنگ و قالب های دیگر رسانه ای از زمینه های فعالیتی این گروه تبلیغی است که توانسته ایم آثار خوبی را تولید و برای استفاده مخاطبین عرضه کنیم.

مسؤول گروه تبلیغی آیت تصریح کرد: مستند زندگی شهید سامان لو از شهدای مدافع حرم که در سوریه به شهادت رسید را تولید کرده ایم که به مرحله تدوین رسیده و آماده پخش است و همچنین ساخت مستند زندگی سردار احمد افشاری از فرماندهان جنگ الکترونیک سپاه از دیگر تولیدات این گروه تبلیغی است.

وی اضافه کرد: با قراردادی که با صالحین بسیج قم منعقد کرده ایم قرار است 18 مستند از پایگاه های موفق در بحث صالحین تولید کنیم که اولین مستند تولید شده و در حال تولید دومین مستند هستیم و سال آینده این مستندها تکمیل می شود.

حجت الاسلام محمدپور با اشاره به دیگر تولیدات این گروه تبلیغی خاطرنشان کرد: تولید سلسله مستندهای منهاج الکمال در 26 قسمت پیرامون شیوه های مبارزه ائمه اطهار(ع) به زبان عربی برای شبکه الکوثر، ساخت مجموعه برنامه های مناسبتی برای شبکه قرآن و معارف با موضوع زندگانی حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) در دهه کرامت پخش شد از دیگر فعالیت های ما بوده است.

وی افزود: برنامه بهار دل ها در 30 قسمت برای شبکه ولایت که به عنوان ویژه برنامه رمضان سال 93 تولید و پخش شد از دیگر تولیدات گروه تبلیغی آیت بوده که همه این کارها حاصل تلاش شبانه روزی دوستانی است که در این گروه فعالیت جهادی دارند.

مسؤول گروه تبلیغی آیت خاطرنشان کرد: ساخت 75 تیزر با موضعات جنگ نرم و تهاجم فرهنگی را در دستور کار قرار داده ایم که با همکاری دیگر گروه های تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی این کار انجام خواهد شد که تهیه کنندگی آنها برعهده ما خواهد بود و فیلم نامه 5 تیزر آن آماده شده و تا پایان سال ساخته می شوند.

وی حضور طلاب در عرصه تبلیغ نوین را بسیار مهم توصیف کرده و افزود: ورود طلاب به عرصه تبلیغ نوین برای شروع کار خوب بوده است اما نیاز است تا آثار بهتر و قوی تری تولید شود تا تولیدات به سمت حرفه ای پیش برود.

حجت الاسلام محمدپور تأکید کرد: وضعیت تولیدات رسانه ای طلاب در حد متوسطی قرار دارد و تا رسیدن به سطح مطلوب جبهه فرهنگی انقلابی فاصله داریم اما با کار بیشتر و حضور جهادی طلاب این وضعیت بهبود می یابد که البته برای دستیابی به این هدف نیاز است تا طلاب بیشتری به این موضوع ورود کنند و از سوی دیگر مسؤولین نهادهای فرهنگی نیز حمایت های لازم را داشته باشند.

وی در پایان اظهار کرد: از تمامی مسؤولان حوزوی و غیرحوزوی که دغدغه مسائل فرهنگی را دارند درخواست می کنیم که حمایت بیشتر و جدی تری از طلبه هایی که هم مجهز به علم دین و هم رسانه هستند داشته باشند و اگر این حمایت در ابعاد مادی و معنوی بیشتر شود قطعاً پیشرفت چشمگیری در این عرصه اتفاق می افتد./872/ت302/ی

ارسال نظرات