۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۱
کد خبر: ۴۷۹۳۳۶
تولیت مسجد جمکران:

انقلاب اسلامی ایران بزرگترین انقلاب قرن است

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان با بیان این که مردم مسلمان عصر حاضر به مراتب بهتر از مردم صدر اسلام هستند، گفت: بزرگترین انقلاب قرن به رهبری امام راحل در ایران پدید آمد.
حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نشست علمی معرفی کتاب «قسم به عصر» با موضوع بازخوانی هویت مهدوی انقلاب قرن با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان در ساختمان 313 مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران یک پدیده استثنایی است؛ امام خمینی(ره) می فرمایند که ملت عصر حاضر به مراتب بهتر از مردم صدر اسلام هستند.

تولیت مسجد مقدس جمکران ابراز داشت: این انقلاب حاصل جریان هایی مثل غدیر، کربلا، ورود امام رضا(ع) به ایران و دیگر جریان های اسلامی است؛ بزرگترین انقلاب قرن به رهبری امام راحل در ایران پدید آمد.

وی ادامه داد: حرکت تمامی پیامبران و به ویژه پیامبران اولوالعظم که به نتیجه نرسید، به نقش نهایی امام زمان(عج) ختم می شود؛ در این دوره هم شاهد هستیم که اتفاقات عجیبی در حال رخ دادن است.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان افزود: در این سال ها روز به روز به شرایط ظهور نزدیک تر می شویم؛ اگر در صدر اسلام یک مسلم برای امام حسین(ع) بود، امروز صدها هزار مسلم برای رهبر معظم انقلاب حاضر است.

گفتنی است که این نشست علمی از سوی پژوهشکده مهدویت و آینده اندیشی مسجد مقدس جمکران برگزار شده بود./840/پ202/ص

ارسال نظرات