۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۴۷۳۴۹۴
استاد حوزه علمیه:

وحدت مهم‌‌ترین ابزار در مقابله با دشمن است

استاد حوزه علمیه گفت: اگر ما در مقابل دشمنان و بدخواهان بیداریم و یا خود را به خواب نزده ایم، باید برای مقابله با آن ها ابزار داشته باشیم و این ابزار بیداری جامعه اسلامی و مهم ترین آن وحدت نیروهای انقلابی است.
جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی

حجت الاسلام محسن ثابتی، استاد حوزه علمیه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، درباره لزوم همگرایی نیروهای انقلابی، گفت: وحدت و همگرایی، عامل اصلی در تحقق اهداف و آرمان های نیروهای انقلابی است و نقش مهم و تعیین کننده ای در حفظ و تداوم انقلاب و نظام دارد.

وی ادامه داد: همه نیروهای انقلابی باید همیشه در کنار هم باشند و هرگز اتحاد خود را در مقابل دشمن از دست ندهند، اینکه فکر کنند دشمنان اسلام، با ما سر صلح و سازش دارند و قصد آن ها مدارا کردن با ما است، یک فکر خام و ساده لوحانه است.

استاد حوزه علمیه اظهار داشت: اگر ما در مقابل دشمنان و بدخواهان بیداریم و یا خود را به خواب نزده ایم، باید برای مقابله با آن ها ابزار داشته باشیم و این ابزار بیداری جامعه اسلامی و مهمترین آن وحدت نیروهای انقلابی است.

وی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری درباره نیروهای انقلابی گفت: همگرایی و وحدت نیروهای انقلابی موضوعی است که مقام معظم رهبری در موارد بسیاری بر آن تاکید کرده اند و بارها درباره حوزه انقلابی، دانشجوی انقلابی، دولت انقلابی و مسوولان انقلابی سفارش کرده اند.

حجت الاسلام ثابتی تاکید کرد: ما باید دستاوردهای انقلاب را حفظ کنیم و لحظه ای توقف در مسیر انقلاب و عدم همگرایی و وحدت نیروهای انقلابی در این مسیر، سبب می شود مهمترین دستاوردهای کشور، انقلاب و نظام را از دست بدهیم.

وی افزود: اگر ما همه دستاوردهای کشور و نظام را به دشمن تقدیم کنیم و در مقابل دشمن دست خالی باشیم، باید یا شکست را قبول کنیم و یا با ذلت در مقابل دشمن تسلیم شویم و دست از اهداف و آرمان های خود بکشیم.

استاد حوزه علمیه با اشاره به موانع و آسیب های همگرایی گفت: اگر نیروهای انقلابی به جای اتحاد سلیقه ها، اختلاف سلیقه ها را مبنای کار قرار دهند و به جای اینکه در کنار هم بایستند، در مقابل هم قرار بگیرند و در جایی که باید هم فکر و هم عقیده باشند بر اختلافات دامن زنند، این مساله می تواند بزرگترین آسیب برای همگرایی و اتحاد باشد.

وی در پایان اظهار داشت: کسانی که میدان دار مخالفت با ارزش های انقلاب و نظام و ولایت فقیه هستند، سبب می شوند تا دشمنان و بدخواهان برای دامن زدن به این اختلافات و عملی کردن اهداف و توطئه های خود بیشتر با هم متحد شوند و در نتیجه پرچم مخالفت و چند دستگی و آشوب همیشه برافراشته باشد./302/979/ب1

ارسال نظرات