۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۳
کد خبر: ۴۷۱۵۱۱
آیت الله طبرسی:

نظام اسلامی پرچم دار ترویج اسلام ناب در جهان است

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، جمهوری اسلامی ایران را پرچم دار اسلام ناب در جهان معرفی کرد و گفت: انقلاب ملت بزرگ ایران بر پایه اسلام ناب و ارزش های حاکم بر آن بوده و امروز نیز این ملت در دفاع از اسلام حقیقی و آرمان های دینی پیشگام هستند.
آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، ریموندابای اهل کشور نیجریه‌ امروز با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران شیعه شد.

بر اساس این گزارش، آقای ریموندابای اهل کشور نیجریه با مدرک تحصیلی دکترا است که در محضر آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، اظهار و علاقه مندی خود را به دین مبین اسلام و مذهب حقه شیعه اثنی عشریه اعلام کرد که پس از مراحل مقدماتی پس از شهادت به وحدانیت خداوند متعال و به رسالت و خاتمیت پیامبر اعظم(ص) و به امامت و ولایت دوازده امام معصوم(ع) دین مبین اسلام و مذهب حقه اثنی عشریه را پذیرا شد و نام خود را به حسن تغییر داد. 

آیت الله طبرسی در این دیدار ضمن تبریک پذیرش این فرد به دین مبین اسلام و مذهب حقه جعفری، اسلام را کامل ترین دین ارسالی از سوی خداوند متعال برای بشریت معرفی کرد و گفت: اسلام ناب شامل همه خوبی ها، ارزش های انسانی، اخلاقی و دینی است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که امروز اسلام ناب در دنیا جهان مدار است و هر روز شاهد گسترش روز افزون اسلام ناب در جهان هستیم، افزود: همین مسأله موجب عصبانیت و هراس دشمنان اسلام شده است.

آیت الله طبرسی با بیان این که دشمنان و بدخواهان تلاش می کنند در عرصه بین المللی اسلام را دینی خشن و عقب مانده معرفی کنند، تصریح کرد: امروز متأسفانه هنوز بسیاری از ملت های جهان با اسلام واقعی آشنایی ندارند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که استکبار جهانی همه توان و سرمایه خود را برای ترویج و گسترش اسلام آمریکایی و تکفیری در جهان به کار گرفته است، بیان داشت: اسلامی که امروز آمریکایی ها با همکاری کشورهای مرتجع عربی به ملت های جهانی معرفی می کنند، بر مبنای جنایت، غارت و کشتار ملت های بی گناه استوار است.

امام جمعه ساری با بیان این که اسلام ناب با خشونت، خونریزی، غارت و کشتار انسان های بی گناه به شدت مخالف است، تصریح کرد: اصول مورد توجه اسلام ناب محمدی بر مبنای مهربانی، عدالت، حق طلبی و خیرو خیرخواهی بنا شده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که دشمنان اسلام واقعی تلاش می کنند اسلام حقیقی در حاشیه قرار داشته باشد، بیان داشت: هدف غرب ترویج اسلام دروغین و آمریکایی در منطقه و سطح جهان است.

آیت الله طبرسی با بیان این که همه ارزش های اخلاقی، انسانی و دینی در اسلام ناب نهفته است و تنها تعالیم دینی است که انسان را به اوج سعادت می رساند، گفت: اگر مبانی دینی در جامعه رشد و گسترش یابد به حتم توطئه های دشمنان خنثی خواهد شد.

امام جمعه ساری با اشاره به این که امروز اسلام ناب در دنیا عزت و عظمت دارد، خاطرنشان کرد: این عزت و سربلندی در سایه توجهات خداوند متعال به امت اسلامی در عرصه جهانی حاصل شده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دشمنان اسلام به ویژه آمریکا، انگلیس و صهیونیست ها به بهانه های مخلتف گروه های تروریستی تکفیری را در منطقه به وجود آوردند، گفت: امروز این گروه های تروریستی مورد حمایت مالی کشورهای به اصطلاح اسلامی منطقه هستند.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که دلارهای نفتی عربستان داعش و دیگر گروه های تکفیری را برای کشتن مسلمانان تجهیز می کند، افزود: حکام دیکتاتور و فاسد سعودی که خود را خادم الحرمین معرفی می کنند امروز بزرگترین حامی تروریستم در منطقه و سطح جهان به شمار می روند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که باید از همه ظرفیت های موجود به منظور گسترش اسلام ناب و حقیقی در جهان بهره گیریم، گفت: امروز ملت های آزادی خواه جهان تشنه معارف ناب دینی هستند و اگر این معارف ارزشمند به شیوه ای اثرگذار و قابل درک برای آنها تبیین و تبلیغ شود به حتم مورد پذیرش قرار خواهد گرفت.

امام جمعه ساری با تأکید براین که نباید بگذاریم آمریکا و همپیمانانش با تجهیز گروه های تروریستی چهره ای نادرست از اسلام ناب را به ملت های جهان نمایش دهند، افزود: در شرایطی که دنیا را کفر، ظلم و ستم فرا گرفته است، بشریت تنها با تکیه بر اسلام ناب می تواند به تعالی و سعادت حقیقی دست یابد.

آیت الله طبرسی با تأکید بر این که اسلام دین حق است، گفت: نباید بگذاریم دشمنان با ابزارهای تبلیغی خود چهره ای غلط از از این دین رحمانی به ملت های جهان معرفی کنند.

رییس شورای حوزه علمیه مازندران در ادامه با بیان این که اسلام ناب به حتم همه جهان را فرا خواهد گرفت، تصریح کرد: همه تلاش های دشمنان و بدخواهان اسلام در نابودی حق با شکست مواجه خواهد شد. 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود جمهوری اسلامی ایران را پرچم دار اسلام ناب در جهان معرفی کرد و گفت: انقلاب ملت بزرگ ایران بر پایه اسلام ناب و ارزش های حاکم بر آن بوده و امروز نیز این ملت در دفاع از اسلام حقیقی و آرمان های دینی پیشگام هستند.

امام جمعه ساری با بیان این که همه اختلاف و توطئه های دشمنان علیه ایران اسلامی به دلیل، حاکم بودن اسلام ناب در این کشور است، افزود: آمریکا و دیگر کشورهای متخاصم غربی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به بهانه ای مختلف کشورمان را تهدید و تحریم می کنند تا مانع گسترش نظام اسلامی در عرصه جهانی شوند./202/950/ب1

ارسال نظرات