۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۷
کد خبر: ۴۵۱۲۹۸
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

دریافت حقوق های نجومی مدیران از مظاهر حق الناس اعتقادی است

نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این مطلب که دریافت حقوق های نجومی مدیران دولتی از مظاهر حق الناس اعتقادی است، گفت: آن مسؤولی که با دریافت حقوق های نجومی سبب بدبینی مردم به نظام اسلامی و ارزشهای الهی شد، ضد شهید است.
آیت الله توکل در آهنگرکلا بابل آیت الله توکل در آهنگرکلا بابل آیت الله توکل در آهنگرکلا بابل آیت الله توکل در آهنگرکلا بابل آیت الله توکل در آهنگرکلا بابل آیت الله توکل در آهنگرکلا بابل آیت الله توکل در آهنگرکلا بابل آیت الله توکل در آهنگرکلا بابل آیت الله توکل در آهنگرکلا بابل آیت الله توکل در آهنگرکلا بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، آیت‌الله سید رحیم توکل، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری شب گذشته در مراسم یادواره شهدای آهنگرکلای بزرگ شهرستان بابل با بیان اهمیت حفظ و پاسداری از دستاوردهای انقلاب، گفت: شهدا با تقدیم بهترین سرمایه خود یعنی جانشان امنیت و اقتدار امروز را برای ما به ارمغان آوردند و ما موظف به حفظ آن ارزشها هستیم.

وی افزود: شهید شاهد و ناظر اعمال و رفتار ما است و نباید کاری کنیم که در مقابل این عزیزان شرمنده باشیم.

استاد درس خارج فقه حوزه علمیه قم حق الناس را بسیار مهم دانست و اظهار داشت: حق الناس آنقدر از دیدگاه الهی دارای اهمیت است که حتی حق الناس شهید هم بخشیده نمی شود.

وی به دسته بندی حق الناس در نگاه الهی پرداخت و خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین حق الناس ها، حق الناس اعتقادی است و کسی که باور فردی را نسبت به برادر مومن دیگر بدبین کند، این حق الناس شامل او می شود.

آیت الله توکل بزرگترین حق الناس اعتقادی را انجام عملی از سوی مسؤولان برای بدبینی نسبت به ارزشها دانست و تاکید کرد: هر عملی که موجب بدبینی مردم نسبت به دین، نظام اسلامی و انقلاب شود از جلوه های حق الناس اعتقادی است.

وی با هشدار به مسؤولان درباره  مراقبت از رفتار و عمل خود، افزود: دریافت حقوق های نجومی مدیران دولتی که سبب بدبینی مردم نسبت به دین، نظام اسلامی و این انقلاب شده است از مظاهر حق الناس اعتقادی است.

نماینده مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر پاسخ سخت مسؤولان درباره حقوقهای نجومی در درگاه الهی، گفت: آن مسؤولی که با دریافت حقوق های چند صد میلیونی موجب آزردگی خاطر مردم شد، ضد شهید است زیرا موجب بدبینی مردم به نظام اسلامی شده است.

وی ادامه داد: شهید جان خود را اهدا کرد تا برای این نظام اسلامی آبرو بخرد اما برخی از مدیران با دریافت حقوق های کلان تکدر خاطر مردم را فراهم کردند و باید پاسخگوی شهدا در قیامت باشند.

آیت الله توکل مسؤولیت حفظ و صیانت از انقلاب را بسیار سنگین و با اهمیت دانست و تصریح کرد: شهدا با رشادت هایشان و با اهدای جانشان در راه خدا، مسؤولیت سنگینی برای همه ما، به ویژه مسؤولان به جا گذاشته اند.

وی به چگونگی سلب نعمت از جانب پروردگار متعال اشاره کرد و افزود: خداوند متعال نعمتها را از بندگان خود پس نمی گیرد مگر اینکه آن بنده با از دست دادن لیاقت خود، موجب سلب این نعمت شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم یکی از مهمترین دعاها را عاقبت بخیری بیان کرد و گفت: همواره ملتمسانه از خداومند متعال عاقبت بخیری را طلب کنید زیرا بسیاری از افراد که دارای درجات معنوی بالایی بودند، به واسطه عدم تابعیت از ولایت سقوط کردند.

وی ادامه داد: شمر دارای سوابقی مانند قرار داشتن در زمره صحابه امیرمومنان(ع)، مجاهد و جانباز سپاه اسلام بود اما به موجب قبول ولایت شیطانی و ایستادن در مقابل ولایت الهی، در حق امام زمان خود کاری کرد که هیچ کس در تاریخ آن کار را انجام نداد./202/1313/ب1

ارسال نظرات