۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۴
کد خبر: ۴۴۷۴۵۰
مدیر مدرسه علمیه کوثر ورامین مطرح کرد؛

ترویج اسلام ناب سدی در برابر رسوخ فرهنگ نخ نمای غرب

مدیر مدرسه علمیه کوثر ورامین گفت: دولت و مسؤولان با ترویج فرهنگ اسلام ناب از رسوخ فرهنگ نخ نمای غرب به درون خانواده‌ها جلوگیری کنند.
اسلام ناب

طاهره شاکری، مدیر مدرسه علمیه کوثر ورامین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تبریک به مناسبت سالگرد ازدواج نورانی حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س)، گفت: پیوند آسمانی حضرت زهرا(س) و حضرت علی(ع) در راستای سبک زندگی قرآنی صورت پذیرفت.

وی افزود: از ویژگیهای بارز این پیوند الهی سادگی و صمیمیت است  و امروز می‌طلبد جوانان مؤمن و انقلابی به تأسی از آن دو بزرگوار زندگی مشترک خود را بر مبنای سادگی و فارغ از هرگونه تجملات آغاز کنند.

مدیر مدرسه علمیه کوثر ورامین عشق و صمیمیت را از شاخصه‌های مهم در زندگی امیرمؤمنان(ع) و حضرت زهرا(س) بیان کرد و گفت: خانه حضرت علی(ع) مملو از عشق و صفا و فارغ از هرگونه تکبر، خودخواهی و غرور بود به نحوی که این امر در رفتار و برخورد آن دو بزرگوار مشهود بود.

شاکری با اشاره به اینکه امروز دشمن نهاد خانواده را هدف قرار داده تا ارزشهای مقدس آن را متزلزل کند، اظهار داشت: امروز جوانان باید هوشیارانه از کانون مقدس خانواده حفاظت و صیانت کنند تا مبادا دشمن بر این نهاد مهم کوچکترین خدشه‎ای وارد کند و این امر بصیرت و دشمن شناسی جوانان را می‌طلبد.

وی افزود: امروز دشمن با هزینه گزاف در راستای گسترش هوسرانی، چشم و هم چشمی و تهاجم فرهنگی در جامعه درصدد فروپاشی کانون خانواده‌ها است، به همین دلیل امروز اعتدال و از خودگذشتگی سدی در برابر هجمه‌های دشمن محسوب می‌شود.

مدیر مدرسه علمیه کوثر ورامین ادامه داد: امروز آمار بالای مجردان در جامعه نگران کننده است و لازم است مسؤولان اقدامات و شرایط لازم را مبذول دارند تا برای این عزیزان شرایط ازدواج فراهم شود.

شاکری گفت: امرزو لازم است رسانه ملی در راستای تبلیغ و معرفی خانواده علوی و مهدوی سریالها و برنامه‌های ویژه‌ای تهیه و پخش کند و همچنین دولت در حوزه خانه و خانواده با راهنمایی کارشناسان مذهبی و ایجاد کارگاه‌های تخصصی اخلاقی در زمینه ارتقای فرهنگ خانواده فکری بیندیشد تا با ترویج فرهنگ اسلام ناب از رسوخ فرهنگ نخ نمای غرب به درون خانواده‌ها جلوگیری کند./813/302/ب2

 

 

ارسال نظرات