۱۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۴۴۷۳۴۹
رییس سازمان اوقاف کشور:

متأسفانه برخی از داعیه داران خط امام، امروز ایشان را زیر سؤال می برند

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی با تأکید بر لزوم توجه به موضع‌گیری برای جلوگیری از سوء استفاده خائنان، گفت: جای تأسف است عده ای که دم از امام و خط امام و همراهی امام می زنند، امروز ایشان را زیر سؤال می برند
حجت الاسلام محمدي رييس سازمان اوقاف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام والمسلمین علی محمدی سیرت، رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور صبح امروز در مراسم کلنگ‌زنی دانشکده تربیت مدرس قرآنی مشهد، اظهار کرد: انتظار می رود که دانشگاه علوم قرآنی، افرادی با معارف قرآن تربیت کند و یکی از موارد معارف قرآن تربیت دانشجویان با بصیرت و دانش آموخته مکتب اهل بیت(ع) است.

وی با بیان اینکه دانشجو باید وظیفه خود را بشناسد و بدان عمل کند، خاطرنشان کرد: اگر می خواهید خائن را از خادم تشخیص دهید باید ببینید امین و دلسوزِ کیست. اگر شخصی از خائنان دفاع کند و امینِ آنان باشد. هرکس در هر سابقه، شأن، جایگاه، لباس و مقامی امین هر خائنی باشد، خودش خائن است.

نماینده ولی فقیه در اوقاف و امور خیریه در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به جنایات منافقان، ادامه داد: یکی از مصادیق خائنان به اسلام و امام و قرآن، منافقان بودند که 17 هزار نفر از انسان های متدین و بی گناه را کشتند، امروز جنایات داعش در رسانه ها مشاهده می شود که چگونه افراد را می کشند اما جنایات منافقان بدتر از جنایات داعش است. برخی کشورهای اروپایی از منافقان حمایت و از جنایات آنان دفاع می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی در پایان با تأکید بر لزوم توجه به موضع‌گیری برای جلوگیری از سوء استفاده خائنان، خاطرنشان کرد: موجب تأسف است عده ای که دم از امام و خط امام و همراهی امام می زنند، امروز ایشان را زیر سؤال می برند./820/202/ب2

 

 

ارسال نظرات