۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۴۴۵۶۰۳
همزمان با 23 ذیقعده؛

مراسم ویژه روز زیارتی امام رضا در حرم رضوی برگزار می شود

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: مراسم ویژه روز زیارتی امام علی بن موسی الرضا(ع) مصادف با 23 ذیقعده در حرم مطهر رضوی برگزار می شود.
امام رضا

حجت الاسلام سیدجلال حسینی، معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، بیان کرد: مراسم ویژه روز زیارتی امام علی بن موسی الرضا(ع) روز جمعه پنجم شهریورماه مصادف با 23 ذیقعده ساعت 18 تا 19 در در صحن جامع رضوی برگزار می شود.

وی تصریح کرد: در این مراسم که همراه با پخش صوت سراسری به طور همزمان در اماکن متبرکه رضوی است، قرائت زیارت جامعه کبیره از سوی مهدی سروری، مداح و ذاکر اهل بیت قرائت می شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی افزود: پس از این برنامه اقامه نماز مغرب و عشاء به امامت حضرت آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی، اقامه می شود.

وی از تبیین موضوعات «زیارت وسیله تقرب به خدا» و «زیارت بامعرفت» در حرم مطهر رضوی از سوی حجت الاسلام محمود معرفت و حجت الاسلام محمد فردوسی پور در همین راستا خبر داد.

حجت الاسلام حسینی در بخش دیگر سخنانش عنوان کرد: حجت الاسلام سیدحمید میرباقري به تبیین «پیامدهاي ولایت پذیري وولایت گریزی» و حجت الاسلام سیدمحمدرضا طباطبایی نسب نیز به تبیین «نقش امام در زندگی» می پردازند.

وی به برنامه های مسجد گوهرشاد در این هفته اشاره و عنوان کرد: «آداب زیارت امام رضا»، «آموزه هاي اخلاقی درسیره رضوي» و «شرح فرازهایی از زیارت جامعه کبیره» موضوعاتی است که از سوی حجج اسلام حسین حائری، حسین برهانی، میثم علی پناه، محمدهادي مشیري تشریح می شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی افزود: سه شنبه شب اقامه نماز جماعت مفرب و عشاء به همراه تفسیر قرآن کریم از سوی حجت الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی، در ایوان مقصوره مسجد گوهر شاد صورت می گیرد.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: از شنبه تا جمعه نماز مغرب و عشاء به امامت حضرت آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی، در صحن جامع رضوی اقامه می شود./302/1308/ب1

ارسال نظرات