۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۴۴۵۵۷۵
نماینده ولی فقیه در لرستان:

حفظ عزت کشور در تبعیت از ولایت و رهبری است

نماینده ولی فقیه در لرستان حفظ عزت کشور را در تبعیت از ولایت و رهبری عنوان کرد و گفت: رهنمودهای رهبری خنثی کننده توطئه های دشمن در عرصه های گوناگون است.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، ظهر امروز در دیدار با مدیران استان لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: جمهوری اسلامی باید براساس گفتمان ولایت و رهبری اداره شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه غرب گرایان و غرب زده ها باید بدانند که امروز کشور براساس سیاست های ولایت و رهبری اداره می شود، بیان داشت: عظمت و حفظ عزت جمهوری اسلامی در تبعیت از ولایت و رهبری است.

وی با بیان اینکه الگوی انقلاب اسلامی براساس حکومت علوی است، اظهار داشت: فرهنگ انقلاب اسلامی، فرهنگ عاشورایی است.

اجرای عدالت مهم ترین وظیفه حکومت اسلامی است

امام جمعه خرم آباد دیانت، مهمان نوازی، برادری و نوع دوستی را از شاخصه های بارز فرهنگی این انقلاب عنوان کرد و گفت: اجرای عدالت، توجه به فرهنگ، اقتصاد و امنیت مردم از مهم ترین وظیفه حکومت اسلامی است.

وی به دسیسه های دشمن در طول عمر انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: انزوای سیاسی، تحریم های اقتصادی، ناامن کردن کشور، ترور، 8 سال دفاع مقدس، تشکیل گروه های تکفیری، حضور ناوهای جنگی در خلیج فارس و تهاجم های فرهنگی از جمله توطئه های دشمن بوده است.

رهنمودها و مطالبات رهبری خنثی کننده توطئه های دشمن است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی بیان داشت: دسیسه های دشمن در عرصه های گوناگون در سایه سیاستهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب، بصیرت، هوشیاری و آگاهی مردم خنثی شده است.

وی تحریمهای اقتصادی را از دیگر دسیسه های دشمن برای به زانو درآوردن اقتصاد کشور عنوان کرد و افزود: دشمن در سایه این تحریمها به دنبال ایجاد فاصله بین مردم و حکومت و از پای درآوردن اقصاد کشور است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه بینش مسؤولان و آگاهی مردم خنثی کننده توطئه های دشمن در عرصه اقتصادی است، افزود: با مدیریت صحیح و برنامه ریزی در عرصه سرمایه گذاری و کارآفرینی، همت بلند و انگیزه قوی، استفاده بهتر از منابع و امکانات موجود، باید مانع ضربه های اقتصادی دشمن شویم.

وی بیان کرد: توجه بیشتر به علم و تحقیقات علمی، حفظ وحدت و انسجام در استان، گفتمان سازی و امیدوار کردن مردم از دیگر اقداماتی است که دستگاه های اجرایی برای رشد، توسعه و شکوفایی در استان باید در نظر گرفته شود./9459/202/ب2

ارسال نظرات