۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۱
کد خبر: ۴۴۴۰۹۷

امام جماعتی که نگاه منفی به اسلام را تغییر می‌دهد

امام جماعت مسجد «سدار راپیدز» در ایالت آیووا در آمریکا با آموزش صحیح اسلام دید منفی آمریکایی‌ها را نسبت به اسلام تغییر می‌دهد.
امام جماعت مصری

به گزارش سرویس پیشخوان  خبرگزاری رسا به نقل از ایکنا، سلیم، امام جماعت ۲۸ ساله مصری تبار تلاش دارد به مردم بیاموزد چگونه با اسلام احساس راحتی و از آن به عنوان ابزاری برای درست زندگی کردن استفاده کنند نه اینکه از آن پوسته‌ای در اطراف خود بسازند و زندانی تعصبات شوند.

سلیم می‌گوید: تلاش من این است بینشی از اسلام را به مردم نشان داده و تعریف کنم که به آنها احساس راحتی به عنوان مسلمان‌بودن و آمریکایی‌بودن بدهد.

مسجد سدار راپیدز میزبان ۴ هزار نمازگزار مسلمانان آمریکایی و مهاجران است.

سلیم که رئیس شورای بین مذاهب شهرستان «لین» در ایالت آیووا نیز است قصد ندارد اسلام غلط را به مردم نشان دهد؛ بلکه امیدوار است به آمریکایی‌ها نشان دهد اسلام و آمریکا می‌توانند از یکدیگر در یک رابطه جامع بهره‌مند شوند.

وی می‌گوید: فکر می‌کنم تنها در مسجد ماندن و دعاکردن برای تغییر دید مردم در مورد اسلام کافی نیست، باید وارد عمل شویم و دید آنها را با معرفی اسلام حقیقی تغییر دهیم.

سلیم معتقد است اسلام دین درست زیستن است و این را باید به مردم نشان داد تا بدانند اسلام دین جنگ و تعصبات نیست./836/د102/ل

ارسال نظرات