۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۱
کد خبر: ۴۴۴۰۸۶
حجت الاسلام غفوری منش:

امام هشتم مظهر رأفت و رحمت الهی است

حجت الاسلام غفوری منش ائمه اطهار(ع) را مظهر صفات جمال و جلال الهی دانست و گفت: امام هشتم مظهر رأفت الهی است، تمام عالم حرم امام رضا(ع) است.
حجت الاسلام غفوری منش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام غفوری منش، دبیر کمیته مبلغان جشنواره سراسری زیر سایه خورشید عصر امروز در جشن ولایت تبریز خداوند را مظهر صفات جمال دانست و اظهار داشت: مجموعه این صفات رحمت و محبت الهی را در پی دارد، خداوند ملجأ و پناهگاه بندگان است زمانی که انسان برا خود پناهی را نمی بیند.

وی با بیان اینکه نقش مهم امام در این عالم هدایتگری است، ابراز داشت: خداوند سبحان بشریت را با انسانهای بزرگ چون انبیای الهی و ائمه اطهار(ع) آشنا کرد، در زیارات اهل بیت(ع) وارد شده است اگر کسی امام رضا(ع) را عارفا بحقه زیارت کند، معرفت به حق امام هشتم با حاضر دانست امام بر اعمال بشری ممکن خواهد بود.

دبیر کمیته مبلغان جشنواره سراسری زیر سایه خورشید علی بن موسی الرضا(ع) را مظهر رأفت الهی دانست و خاطرنشان کرد: اعمال شیعیان هر صبح و شام بر امام عصر عرضه می شود، اگر حضور امام را در زندگی خود احساس کنیم رفتار ما به گونه ای دیگری خواهد بود، اعتقاد به حضور خداوند انسان را نیز از معصیت و گناه دور خواهد کرد.

وی با بیان اینکه خداوند متعال و نبی مکرم اسلام، اهل بیت(ع) به اذن خداوند بر اعمال شیعیان و امت پیامبر اگاه هستند، بیان داشت: ائمه اطهار(ع) تجلی صفات جلال و جمال الهی است، دلداگی به امام رضا(ع) را در این استان ولایتمدار دیدیم، مردم غیور آذربایجان عاشق اهل بیت(ع) است.

حجت الاسلام غفوری منش با بیان این که ائمه اطهار(ع) نماد هدایت به مسیر الهی هستند، افزود: عالم حرم امام هشتم است، هر جایی که دلی بشکند و با امام رضا(ع) ارتباط بگیرد، آنجا حرم امام هشتم است، مردم به امید توجه ائمه اطهار با چشمان اشکبار به درگاه ائمه متوسل هستند، عنایت امام هشتم به مردم ایران نازل می شود.

وی با تأکید بر محقق کردن اعتقاد به حضور امام هشتم در زندگانی بشر، ابراز داشت: معجزه امام هشتم بیداری و حیات دلهای سرگردان است، معجزه امام هشتم شفا دادن جسم نیست بلکه حیات دلهای دچار مرگ است، حرم امام هشتم ملجأ درماندگان و از راه ماندگان و دلشکستگان است.

دبیر کمیته مبلغان جشنواره سراسری زیر سایه خورشید با بیان اینکه اعمال شیعیان یا سبب شادی امام است یا عامل ناراحتی ائمه(ع) است، تصریح کرد: باید دلداده امام هشتم بود و با او عهد بست که دیگر معصیت نخواهیم کرد و متوجه به نماز و قرآن خواهیم بود، باید با علی بن موسی الرضا (ع) عهد ببندیم که کانون های خانواده ها را گرم نگاه خواهیم داشت.

وی با اشاره به توطئه دشمنان برای از میان بردن کانون گرم خانواده ایرانی و تضعیف روابط خانوادگی در کشور، خاطرنشان کرد: باید با امام هشتم عهد بست که کانون خانواده را اجازه نخواهیم داد، دچار سستی شود، خانواده مهمترین نهاد در جامعه است که باید مورد توجه جدی باشد./854/202/ب2

 

ارسال نظرات