۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۷
کد خبر: ۴۴۳۸۱۷

نگاهی به بسته مطالعاتی انتشارات دلیل ما با موضوع امام رضا

انتشارات دلیل ما با کارنامه‌ای پربار از معارف اهل بیت علیهم السلام به ارائه آثاری ارزشمند در ارتباط با تاریخ و سیره امام رضا علیه السلام پرداخته است و این آثار با تخفیف ویژه ارائه می‌دهد.
بسته مطالعاتی امام رضا علیه السلام

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از انتشارات دلیل ما، چهارده قرن است که ایرانیان آستان بوس ثامن الائمه حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام  و خواهرش حضرت فاطمه معصومه  علیها السلام هستند و خاک حریم ملک پاسبان مشهد و قم را توتیای چشمان خود می کنند.

 برای گرامیداشت ولادت این دو نور، از اول تا دهم ماه ذی القعده به عنوان «دهه کرامت» نامیده شده، و هر ساله جشن ها و مراسم های باشکوهی در سراسر ایران اسلامی برگزار می‌شود.

انتشارات دلیل ما با کارنامه ای پربار از معارف اهل بیت علیهم السلام  به ارائه آثاری ارزشمند در ارتباط با تاریخ و سیره امام رضا (علیه السلام) پرداخته است.

مخاطبین می توانند این کتب را در ایام دهه کرامت با 30 درصد تخفیف از انتشارات دلیل ما تهیه نمایند.

 

• التفسیر المرتضی للامام علی بن موسی الرضا  علیهم السلام

مولفان این کتاب دکتر بهنیا و دکتر طاهری درصدد ارائه تفسیری از قرآن براساس احادیث امام رضا علیه السلام هستند و در این کتاب آیات سوره های مختلف قرآن را بنابر احادیث امام رضا تفسیر نموده اند. این کتاب که به زبان عربی و در 424 صفحه منتشر شده است در هشتمین جشنواره کتاب سال رضوی حائز رتبه گردید.

 

• آموزه های مهدوی در کلام رضوی

آخرین اثر استاد معظم نجم الدین طبسی در ارتباط با احادیث امام رضا در مورد امام زمان و مهدویت است. این کتاب در 72 صفحه و به مناسبت ایام با سعادت دهه کرامت منتشر شده است.

 

• امام رضا علیه السلام به روايت اهل سنت

اين اثر با استفاده از 200 كتاب از منابع اهل سنت شخصيت درخشان و دانش بي مانند امام رضا علیه السلام را مورد بررسی قرار داده است و مي توان آن را گام جديدي در عرصة شناخت جامع زندگي هشتمين وصي پيامبر اكرم صلی الله علیه و آله و سلم دانست. نویسنده این کتاب محمد محسن طبسی آن را در 372 صفحه تالیف نموده است.

 

• گزارش لحظه به لحظه از سفر امام رضا علیه السلام به ايران

نویسنده کوشیده است که اتفاقات این سفر از آغاز سفر از مدینه ، آخرین حج، ورود به ایران ، منازل مختلف اقامت درطول سفر، ورود به نیشابور و طوس و بالاخره پایان سفر در قالب داستان ارائه کند آن گونه که خوانندگان، خود را همسفر ایشان بدانند و از هر واقعه‌ای درسی بیاموزند. این کتاب در 64 صفحه بوسیله محمدرضا انصاری تالیف گردیده است.

 

• علي بن موسي علیه السلام امام رضا

مجموعه کاملی از سیره و تاریخ زندگی امام رضا علیه السلام در 840 صفحه به قلم شیوای دکتر مرضیه محمدزاده کتاب مفصل و کاملی جهت آشنایی با امام رضا علیه السلام و وقایع و اتفاقات زندگی آن حضرت از ولادت تا شهادت آن حضرت است./998/د102/ق

ارسال نظرات