۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
کد خبر: ۴۴۱۴۳۱
رییس دفتر آیت الله جوادی در مازندران:

بهره گیری از آثار آیت الله جوادی زمینه ای برای تحقق سبک زندگی اسلامی است

رییس دفتر آیت الله جوادی در مازندران تصریح کرد: دشمنان به دنبال ترویج سبک زندگی غربی هستند و می خواهند اهداف و برنامه های خود را در جامعه عملی کنند که می توانیم از آثار ارزشمند حضرت آیت الله جوادی آملی بهره گیری کنیم که زمینه ای برای تحقق سبک زندگی اسلامی است.
حجت الاسلام محمودی دفتر‌آیت الله جوادی درآ‌مل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام حسن محمودی، رییس دفتر حضرت آیت الله جوادی آملی در مازندران امروز در بازدید امام جمعه آمل از دفتر مرجعیت دینی و علمی حضرت آیت الله جوادی آملی در آمل، اظهار داشت: در حال حاضر تنها دفتر مرجعیت دینی و علمی حضرت آیت الله جوادی در استان مازندران مستقر در شهرستان آمل و در کنار حوزه علمیه امام حسن عسکری(ع) است.

 

وی اظهار داشت: در آینده نزدیک و با نظر مساعد حضرت آیت الله جوادی آملی شعبه های دیگر دفتر این مرجع گرانقدر در شهرهای مازندران دایر می شود.

 

حجت الاسلام محمودی با بیان این که در کنار دفتر مرجعیت به مسائل عملی آن حضرت پرداخته می شود، ادامه داد: در این دفتر علما و روحانیان نیز حضور داشته و پاسخگوی مسائل شرعی مردمی نیز هستند.

 

رییس دفتر حضرت آیت الله جوادی آملی در مازندران با اشاره به این که آیت الله جوادی آملی اثر ارزشمند و والایی دارند که مورد استقبال قرار دارد، بیان داشت: این عالم بزرگ توانستند با چاپ آثار خود در زمینه های مختلف افراد بسیاری را جذب کنند.

 

وی افزود: دشمنان به دنبال ترویج سبک زندگی غربی هستند و می خواهند اهداف و برنامه های خود را در جامعه عملی کنند که می توانیم از آثار ارزشمند حضرت آیت الله جوادی آملی بهره گیری کنیم که زمینه ای برای تحقق سبک زندگی اسلامی است.

 

حجت الاسلام محمودی اظهار داشت: حضرت آیت الله جوادی آملی سرمایه گرانقدر جهان اسلام و مذهب تشیع هستند که آثار ایشان زندگی انسان را در مسیر سعادت و تعالی قرار می دهد.

 

رییس دفتر حضرت آیت الله جوادی آملی در مازندران ادامه داد: دفتر این مرجع گرانقدر به روی آحاد مردم باز است که از همه ظرفیت ها در راستای پیشبرد اهداف مورد نظر استقبال و استفاده می کنیم.

 

حجت الاسلام سید خلیل مرتضوی، امام جمعه آمل با بیان این که حضرت آیت الله جوادی آملی افتخار جهان اسلام و تشیع هستند، گفت: مردم عاشق مرجعیت هستند و افتتاح و راه اندازی دفتر مرجعیت آیت الله جوادی آملی مورد استقبال مردم قرار می گیرد.

 

وی با بیان این که شعاع وجودی حضرات آیات جوادی و حسن زاده آملی اختصاص به استان مازندران ندارد، افزود: ما افتخار می کنیم این دو عزیز از لحاظ جغرافیایی از خطه مازندران و شهر آمل هستند.

 

امام جمعه آمل تصریح کرد: با محوریت این دفتر می توانیم برنامه های فرهنگی خوبی را در سطح شهرستان انجام دهیم که می تواند زمینه ساز برکات و دستاوردهای ارزنده باشد.

 

حجت الاسلام مرتضوی افزود: ادب وافر از ویژگی‌ های دیگر آیت‌الله جوادی آملی بوده و همیشه مجذوب ادب سرشار ایشان هستیم که از جایگاه ارزنده و گرانقدری برخوردار هستند.

 

امام جمعه آمل با بیان این که علما و بزرگان ارزشمندی داریم که باید قدردان این عزیزان باشیم، گفت: بهره گیری از روش زندگانی و آثار علما زمینه ساز تعالی انسان می شود.

 

وی اظهار داشت: ضرورت دارد سیره و روش علمای دینی را در جامعه تبیین کرده و مردم آشنایی بیشتری با این سرمایه های گرانقدر و عظیم پیدا کنند که مایه خیر و برکات هستند.

 

حجت الاسلام مرتضوی افزود: زمینه آشنایی بیش از پیش نسل جوان جامعه با علما و بزرگان دینی باید فراهم شود که حضور در محضر آثار و روش زندگی این عزیزان می تواند جوانان ما را در مسیر ارزشمندی قرار دهد.

 

امام جمعه آمل ادامه داد: جامعه امروز نیازمند بهره گیری از سیره علما و بزرگان دینی است که می تواند در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان اثرگذاری خوب و ارزنده ای داشته باشد./1314/202/ب2

ارسال نظرات