۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۲
کد خبر: ۴۴۱۳۸۷
رئیس فراکسیون مستقلین خانه احزاب:

لاریجانی و عارف از قبل انتخابات درجریان تشکیل فراکسیون مستقلین بودند

رئیس فراکسیون مستقلین و اعتدالگرایان خانه احزاب با بیان اینکه لاریجانی و عارف را قبل از انتخابات از تشکیل فراکسیون مستقیلن مطلع کرده بودیم، گفت: سرحرفمان مانده‌ایم و عقب نمی‌کشیم.
قدرت علی حشمتیان رئیس فراکسیون مستقلین واعتدالگرایان خانه احزاب

به گزارش سرویس پیشخوان  خبرگزاری رسا به نقل از فارس، قدرت علی حشمتیان رئیس فراکسیون مستقلین واعتدالگرایان خانه احزاب با اشاره به شکل‌گیری فراکسیون مستقلین و اعتدالگرایان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: من قبل از انتخابات و آقایان عارف و لاریجانی گفته بودم که در پارلمان دهم قطعاً فراکسیون مستقلین و اعتدالگرایان تشکیل خواهد شد.

 

وی افزود: ما سر حرف‌مان مانده‌ایم و فراکسیون را تشکیل داده و هیچ گروه، جناح، حزب و طیفی نمی‌تواند مانع تشکیل فراکسیون مستقلین و اعتدالگرایان در مجلس شود.

 

رئیس فراکسیون مستقلین و اعتدالگرایان خانه احزاب با تاکید بر اینکه حذف تفکر مستقل در کشور ممکن نیست، گفت: ما تعداد زیادی از نمایندگان مستقل را وارد مجلس کرده‌ایم و برخی از این کاندیدا نیز گاها با لیست‌های اصلاح‌طلب و اصولگرا مشترک بودند.

 

حشمتیان درپایان گفت: به زودی با آقای جلالی درباره فراکسیون مستقلین و اعتدالگرایان جلسه خواهم داشت و در این جلسه راهبردهای اساسی مستقلین را دنبال و هم‌اندیشی خواهیم کرد./836/د102/ل

ارسال نظرات