۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۴۳۹۵۷۲
آیت الله علما:

اسلام دین فرهنگ و بینش عمیق است

آیت الله علما با اشاره به اینکه دین مبین اسلام بر اساس فطرت بشریت بنا شده است، گفت: دین اسلام دین فرهنگ و بینش عمیق است و باید در زمینه فرهنگ، فعالیت های بیشتری صورت گیرد.
آیت الله مصطفی علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، هشتمین دوره طرح ولایت بسیج دانشجویی استان کرمانشاه پیش از ظهر امروز با حضور آیت الله علما و جمعی از مسؤولان در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد.

 

آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه در این مراسم ابراز داشت: آموزه های دینی اسلام بر مبنای فطرت و ذات بشریت پایه نهاده شده است.

 

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه تصریح کرد: دینی که از فطرت انسان سرچشمه گرفته است هیچ گاه کهنه و قدیمی نشده و همواره پاسخگوی نیازها و احتیاجات بشر است.

 

امام جمعه کرمانشاه بیان داشت: دین مبین اسلام تأکید بسیاری بر افزایش دانش بشر و توجه به تفکر و اندیشه دارد، زیرا زندگی با تفکر و بصیرت، زندگی آرمانی و کامل بوده و سعادتمندی بشر را به دنبال خواهد داشت.

 

آیت الله علما خاطرنشان کرد: بنا شدن اسلام بر اساس فطرت انسان ها، توانایی جذب دیگران به این دین را ایجاد کرده است، زیرا در غرب توجهی به فطرت و بصیرت انسان نمی شود.

 

وی در ادامه اظهار داشت: دین اسلام دین فرهنگ و بینش عمیق است، از این رو باید در زمینه فرهنگ، فعالیت های بیشتری صورت گیرد و با تکیه بر سرمایه های گرانبهای دین مبین اسلام راه نفوذ دشمنان را سد کرد.

 

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه در پایان با مفید خواندن طرح ولایت بسیج دانشجویی، گفت: باید با آگاهی بخشی و افزایش بینش نسل جوان، بر اقتدار کشور افزود زیرا در این صورت دشمن توانایی مقابله با کشور را نخواهد داشت./857/202/ب2

ارسال نظرات