۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۴۳۹۵۶۴
مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی مطرح کرد؛

آذربایجان غربی دارای بیشترین تنوع ادیان و اقوام/ ضرورت هوشیاری و دقت عمل در اجرای برنامه‎های فرهنگی

مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: آذربایجان غربی دارای بیشترین تنوع ادیان و اقوام است و به نوعی دروازه فرهنگی کشور به دلیل همجواری با سه کشور همسایه شناخته می‌شود، بنابراین باید در این استان با هوشیاری و دقت عمل بیشتری برنامه‎های فرهنگی ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب اجرایی شوند.
مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت‎الاسلام داداش‌زاده، مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه خود به قدمت تاریخی ارومیه اشاره کرد و افزود: ارومیه با بیش از 2 هزار سال قدمت دارای قومیت‎ها و گویش‌های مختلفی بوده و مردمانش با پرتوهایی از عشق و محبت و رقابت‎های سالم و سازنده استوار زیسته‎اند.

 

وی ادامه داد: آذربایجان غربی دارای بیشترین تنوع ادیان و زبان‌ها است و به نوعی دروازه فرهنگی کشور به دلیل همجواری با سه کشور همسایه شناخته می‌شود، از این رو باید در این استان با هوشیاری و دقت عمل بیشتری برنامه‎های فرهنگی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری اجرایی شوند.

 

حجت‎الاسلام داداش‎زاده ضمن تأکید بر لزوم همکاری، مشارکت و مشورت مجموعه‎های فرهنگی، افزود: برای رسیدن به اخوت دینی و تقویت تقریب مذاهب در سطح استان و کشور نیاز به راهنمایی‎ها و توصیه‎های مسؤولان نهادهای مختلف با یکدیگر هستیم.

 

وی لازمه موفقیت در هر برنامه و پروسه را ارائه تعریفی جامع از نکات مثبت و منفی آن دانست و گفت: اگر برنامه‎ها و اهداف تبیین شده سازمان تبلیغات اسلامی محقق شود به تمام نیازمندی‏ های فرهنگی جامعه پاسخ مثبت داده می‌شود.


مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به حدیثی از حضرت زهرا(س) که می‎فرمایند: «هر کس عبادت خالص خود را به سوی خدای متعال بفرستد، خداوند منان برترین مصلحت او را به سویش می‎فرستد»، تصریح کرد: با استعانت از حی منان در زمینه اقدام و عمل در عرصه‎های مختلف به ویژه حوزه فرهنگی که توصیه و خواست مقام معظم رهبری است، عمل کرده و برای بهبود وضعیت فرهنگی جامعه تلاش می‏ کنیم.


وی ضمن تقدیر از فعالیت‎های مستمر و مثمر ثمر حجت ‏الاسلام سید محمد فخری مدیرکل سابق سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی، اظهار داشت: تلاش برای گره‎گشایی از مشکلات فرهنگی مردم  و تحقق آرمان‎های انقلاب اسلامی از اهدافم در پذیرش این سمت است که در این مسیر کوتاه نیامده و همه توان خود را به کار خواهم بست./936/202/ب2

ارسال نظرات