۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۴۳۹۵۵۷
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

لازمه تقویت جبهه حق، همسو شدن اعمال انسان با اهداف الهی است/ لزوم توجه مسؤولان به اخلاص عمل

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: اگر اعمال مدیران و مسؤولان و تک تک افراد جامعه در راستای اهداف و برنامه‏ های الهی باشد در این صورت جبهه حق پیروز و تقویت شده و موجبات نابودی و اضمحلال جبهه باطل فراهم می‎شود.
امام جمعه ارومیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت‎الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی ضمن تقدیر از تلاش‏ های حجت‎الاسلام سید محمد فخری، مدیر کل سابق این اداره کل، اظهار داشت: عالم دین تا وقتی که در قید حیات است، بازنشستگی برای او معنی ندارد، بنابراین با گذشت عمر و مدت زمان خدمت او به تجربیاتش افزوده شده و در جامعه مفیدتر عمل می ‎کند.

 

وی رسول خاتم(ص) را عهده‎ دار هدایت جامعه بشری تا روز قیامت عنوان و اضافه کرد: خداوند متعال در سوره اسرا سه دستور کلیدی ارائه فرموده است که اگر مورد پذیرش و عمل واقع شوند سبب موفقیت افراد می‎شود که عبارتند از: «عبادت شبانه، رفتار و عملکرد صادقانه و اتکال مطلق به خداوند منان و عدم چشم داشت از غیر خدا.»


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تأکید کرد: کسی که در نظام اسلامی به ویژه در بخش فرهنگی عهده ‎دار پست و مقامی می‎شود باید تهجد و عبادت شبانه را پیشه خود ساخته و با خدای متعال ارتباط وسیع و تنگاتنگی داشته باشد.


وی به لزوم حفظ اخلاص در عمل اشاره و تصریح کرد: در همه کارها انسان باید با قصد قربت وارد شده و کارها را به صورت شفاف و صادقانه انجام دهد، چرا که عملکرد انسان مؤمن تنها برای خدا و جلب رضایت او است.


حجت‎الاسلام والمسلمین قریشی با بیان اینکه لازمه استحکام جبهه حق را در عمل به سه توصیه اخلاقی خدای متعال در سوره اسرا دانست و گفت: اگر اعمال مدیران و مسؤولان و تک تک افراد جامعه در راستای اهداف و برنامه‏ های الهی باشد در این صورت جبهه حق پیروز و تقویت شده و موجبات نابودی و اضمحلال جبهه باطل فراهم می‎شود.


وی ضمن تبریک سمت ریاست اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی به حجت ‏الاسلام داداش‎زاده، خاطرنشان کرد: کانون‏ های فرهنگی و هنری مساجد، مؤسسات قرآنی، هیئات‏ مذهبی و مدیریت امور مساجد کارهای سنگینی است که به عهده سازمان تبلیغات اسلامی گذاشته شده است./936/202/ب2

 

ارسال نظرات