۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۴۳۹۵۴۷
امام جمعه هویزه:

بدعهدی دشمنان انقلاب اسلامی ریشه ای قرآنی دارد

امام جمعه شهرستان هویزه گفت: پیروی از آرمان های جمهوری اسلامی ایران و توجه خاص به آیات قرآنی، ما را به بدعهدی کشور ها مستکبر بیشتر آشنا می کند.
امام جمعه هویزه

حجت الاسلام ناصر نیسی، امام جمعه شهرستان هویزه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به آیه « يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا عَدُوِّي وَعَدُوَّكُمْ أَوْلِيَاء تُلْقُونَ إِلَيْهِم بِالْمَوَدَّةِ وَقَدْ كَفَرُوا بِمَا جَاءكُم مِّنَ الْحَقِّ؛ اى کسانى که ایمان آورده اید ، دشمنان من و دشمنان خودتان را دوست مگیرید، شما با آنان طرح دوستى مى افکنید در صورتى که آنان قرآن و آیینى را که براى شما آمده و سراسر حق است انکار کردند» تأکید کرد: دشمن نظام انقلاب اسلامی در پی رسیدن به اهداف و اغراض شخصی خود هستند که با این وجود اعتماد به آن ها ناشدنی است.

 

امام جمعه شهرستان هویزه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در رابطه با عدم اعتماد به دشمن اشاره کرد و افزود: از آغاز انقلاب تا حال حاضر، لزوم عدم اعتماد به نظام سلطه روشن تر شده، که در رأس آن آمریکای جنایتکار است.

 

وی عدم ثبوت قدم آمریکا در برجام را از آیات قرآن، فرمایشات امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب قابل پیش بینی دانست و اضافه کرد: حمایت از فتنه سال 88 و تروریست جهانی از اهداف براندازی کشور های مستکبر بوده، که کارنامه این کشور ها در طول تاریخ سیاه است.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی هویزه با اشاره به این که این کشور ها برای عدم پیشرفت علم و بیوتکنولوژی هسته ای ایران سکوت نخواهند کرد، بیان داشت: به علت نداشتن ایمان به خداوند و رسالت پیامبر اسلام از سوی استکبار جهانی، نباید به وعده های این کشور ها در مسأله برجام امیدی داشته باشیم.

 

حجت الاسلام نیسی اظهار داشت: عدم تحقق تحلیل و توقع اشخاصی که چشم دوستی به آمریکا و ایادی آن دوخته بودند و حل همه مشکلات اجتماعی، سیاسی و اقتصادی نظام اسلامی را در گرو برجام دانستند، سبب روشن تر شدن بدعهدی این کشور ها خواهد شد.

 

امام جمعه شهرستان هویزه در آخر گفت: پیروی از آرمان های جمهوری اسلامی ایران و توجه خاص به آیات قرآنی، ما را به بدعهدی  این نوع کشور ها بیشتر آشنا می کند و عزت، اقتدار و پیروزی ما مرهون مقاومت در راه ارزش های نظام انقلاب اسلامی خواهد بود./9466/302/ب3

ارسال نظرات