۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۴۳۹۴۳۹
آیت‌الله صفایی بوشهری:

اعتماد به آمریکا سبب عقب رفت کشور می‌شود

آیت‌الله صفایی بوشهری گفت: کشورهای غربی به دنبال براندازی ایران هستند و اعتماد به آمریکا یعنی اعتماد به سراب، یعنی سیاست، علم و اقتصاد خراب، یعنی دنبال بازگشت استبداد و این اعتماد سبب عقب رفت کشور می‌شود.
آیت الله صفایی بوشهری
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بوشهر با اشاره اظهارات مطرح شده در شورای امنیت سازمان ملل درباره، برجام گفت: این اظهارات نشان از غرض ورزی و عدم پایبندی کشورهای ۱+۵ به تعهداتی است که در برجام منعقد شده است.

 

خطیب نماز جمعه بوشهر افزود: آمریکا، فرانسه، انگلیس و تمام کشورهایی که نگاه خصمانه به ایران دارند، ایران را محکوم کردند.



وی اظهار داشت: ایران درباره اجرای تعهدات خود در برجام فوق‌العاده اجرا کرده و همگان بر آن اذعان دارند اما کشورهای استعماری به دنبال جلوگیری از پیشرفت ایران اسلامی هستند.



نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری بارها تأکید کردند که آمریکا قابل‌ اطمینان نیست.

 

وی با توصیه‌ای به مسؤولان جهت حمایت و پشتیبانی از جوانان این مرز و بوم، تأکید کرد: ما باید با اتکا به نیروی داخلی قدرت اقتصادی و راه پیشرفت خود را ادامه دهیم و نگاهی به غرب نداشته باشیم.



آیت‌الله صفایی بوشهری اظهار داشت: کشورهای غربی به دنبال براندازی ایران هستند و اعتماد به آمریکا یعنی اعتماد به سراب، یعنی سیاست، علم و اقتصاد خراب، یعنی دنبال بازگشت استبداد و عقب رفت کشور.



خطیب نماز جمعه بوشهر با محکوم کردند کودتای اخیر در ترکیه بیان داشت: کودتای اخیر ترکیه از ناحیه‌ هرکسی که بود محکوم است و این کشور حوادث تلخی را داشته که به دلیل برخی اشتباههات مثل حمایت از داعش است.



وی خطاب به دولت ترکیه گفت: به مسؤولان ترکیه اعلام می‌کنیم که به راه اسلام ناب محمدی بازگردند و کندن چاه برای دیگران، خود افتادن در چاه را دارد.



امام‌ جمعه بوشهر اظهار کرد: استان بوشهر در آینده استان صعنتی خواهد شد و جوانان نسبت به فراگیری علوم  لازم اهتمام جدی داشته باشند.



نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با اشاره به سابقه برگزاری نماز جمعه در بوشهر خاطرنشان کرد: برگزاری نماز جمعه در بوشهر قدمت ۲۰۰ ساله دارد و حتی مسجدی به نام "نماز جمعه" از سوی زمان شیخ آل عصفور از علمای بزرگ آن زمان در بوشهر ساخته‌شده است./201/846/ب1

ارسال نظرات