۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰
کد خبر: ۴۳۸۵۷۹
رییس دبیرخانه کانون‌های مساجد خراسان جنوبی:

اجتماع رضویون دهه کرامت در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

رییس دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان جنوبی از برگزاری اجتماع بزرگ رضویون در دهه کرامت در خراسان جنوبی خبر داد.
دهه کرامت

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام ابراهیم سبزه‌کار ظهر امروز در شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت خراسان جنوبی اظهار داشت: فراگیری معارف اهل بیت(ع) و تبلیغ آن یکی از نکاتی است که مراحل احیای امر اهل بیت بر آن واقع می‌شود.

وی با بیان اینکه بهترین راه دستگیری قلوب و جذب مردم به معارف اهل بیت بیان آن است افزود: در این راستا باید بیانات و معارف اهل بیت را برای مردم بازگو کنیم تا مردم بیشتر با فرایض اهل بیت آشنا شوند.

رئیس دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان جنوبی بیان کرد: اصل برنامه‌های دهه کرامت بر مردمی بودن است که باید برای همه مردم و اقشار پیگیر و فراگیر باشد.

حجت‌الاسلام سبزه‌کار با اشاره به فعالیت‌های دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد تصریح کرد: در حال حاضر 500 کانون فعال برنامه‌هایی را اجرا می‌کنند و علاوه بر آن در خود دبیرخانه نیز برنامه‌هایی در هفته کرامت برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: آغاز برنامه‌های دهه کرامت با برنامه‌های غبارروبی مزار شهدا خواهد بود که با مشارکت آحاد مردم و همه دستگاه‌ها انجام می‌شود و همچنین مسابقات کتابخوانی با موضوعات امام رضا (ع) نیز در مساجد استان برگزار می‌شود.

رئیس دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان جنوبی اظهار داشت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی به سبک زندگی رضوی، تقدیر از دختران با نام معصومه و پسران با نام رضا، برگزاری شب شعر رضوی با حضور هنرمندان و شاعران از برنامه‌های دهه کرامت این سازمان است.

حجت‌الاسلام سبزه‌کار یادآور شد: همچنین برپایی ایستگاه‌های صلواتی در مساجد، آذین بندی مساجد، برگزاری جشن‌های دهه کرامت در مساجد، همکاری از خدام حرم رضوی و بازدید دختران از موزه استان با همکاری میراث فرهنگی و برگزاری ایستگاه نقاشی با موضوع امام رضا(ع) از دیگر برنامه‌های دهه کرامت است.

وی افزود: برگزاری جلسات اختتامیه نور، بازدید از مراکز نگهداری فرزندان بی‌سرپرست با همکاری بهزیستی و همچنین کتاب طب الرضا که در بحارالانوار 27 صفحه است نیز در این مدت استارت آن با کمک همه دستگاه زده و به چاپ می رسد./101/922/ب3

ارسال نظرات