۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۴۳۸۲۴۷
عضو ارشد حزب الله:

تفاوت استراتژیک میان مقاومت و دولت‎های دیکتاتور وجود دارد

رییس شورای سیاسی حزب الله لبنان تأکید کرد که میان مقاومت و دولت‎های دیکتاتور منطقه تفاوت استراتژیکی وجود دارد.
سید ابراهیم امین السید رییس شورای سیاسی حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از المنار، حجت الاسلام سید ابراهیم امین السید رییس شورای سیاسی حزب الله لبنان در مراسمی با اشاره به مخالفت برخی کشورهای عربی با مقاومت اسلامی گفت: تعارض استراتژیکی میان مقاومت اسلامی و برخی کشورهایی وجود دارد که هیچ ایمانی به ملت خود ندارند.

 

وی افزود: جهان در حال مبارزه با احزاب و مقاومت است و این یک جنگ کثیف به شمار می آید. آنان مقاومت را بر اساس نقاط استراتژیکشان در سراسر جهان عرب مورد هجمه قرار می دهند. 

 

حجت الاسلام ابراهیم امین تصریح کرد: هویت اسلامی و عربی مقاومت در جهان اسلام به هویت اسلامی تکفیری مبدل شده است و تجربه قاتلان و سربریدگان جایگزین تجریه مجاهدان و وحدت اسلامی شده است. تجربه جدید به تخریب امت اسلامی و از بین رفتن دولت آزاد و مستقل حامی مقاومت می انجامد.

 

عضو ارشد حزب الله سرنگونی سوریه را سرنگونی جهان عرب نامید و اظهار داشت: موضوع شیعه و سنی در این جنگ کاملا سیاسی است و برخی تفاوت میان سیاست و هدف را نمی دانند. ما به فضل الهی و اعتماد به ملت به پیروزی رسیدیم. دشمنان درصدد سرنگونی سوریه هستند اما سوریه باقی خواهد ماند و به پیروزی می رسد./980/ب903/د

ارسال نظرات