۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۴۳۸۲۳۴

پیام تبریک رییس اتحادیه اروپایی علما و تئولوگ­های شیعه به آیت الله اعرافی

رییس مرکز اسلامی هامبورگ با صدور پیامی انتخاب آیت الله اعرافی به ریاست حوزه های علمیه را تبریک گفت.
حجت الاسلام رمضاني رييس مدير مرکز اسلامي هامبورگ

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مرکز اسلامی هامبورگ، حجت الاسلام و المسلمین رضا رمضانی امام و مدیر مرکز اسلامی هامبورگ در پیامی انتخاب آیت الله اعرافی به عنوان مدیر حوزه های علمیه را تبریک گفت.

این پیام به شرح ذیل است:

باسمه تعالی شانه

برادر گرامی آیت الله اعرافی دام عزه

انتخاب بجا و شایستهحضرت­عالی به مدیریت حوزه­ های علمیه کشور را صمیمانه تبریک می­ گویم. امید است پس از تلاش­های خالصانه­ و درخور تقدیر برادر گرامی آیت اللّه حسینی بوشهری دام ­عزّه، حوزه علمیه با تلاش­های مدیریت جدید در آینده ­ای نزدیک به جایگاه بایسته خود در جهان نائل آید؛ زیرا توقع و انتظار فراوان جهان تشیع بلکه جهان اسلام از حوزه ­های علمیه و خصوصاً قم المقدسه برای تبیین اندیشه­ های ناب بر اساس قرآن و عترت به مرحله­ ای رسیده است که باید در تمامی عرصه­ های دینی، خصوصاً در عرصه بین الملل به شکل شایسته حضور جامع پیدا کند.

 

تقویت رسانه دینی، تأسیس شبکه ­های مجازی، تأمین محتوای کانال­های تلویزیونی با آموزه­ های مکتب اهل ­البیت علیهم ­السلام به زبان­های زنده دنیا، تربیت نیروهای کارآمد در عرصه ­های تبلیغی، پاسخ به شبهات و پرسش­ها، تقویت مؤسسه­ های پژوهشی و مطالعاتی برای به روز رسانی حوزه و پرداختن به مباحث روز جهان اسلام از ضرورت­های اولیه جهان معاصر است تا بار دیگر حوزه جلوتر از نیاز جامعه به پاسخ­ها همّت گمارد.

 

بدیهی است اتاق فکر قوی در عرصه­ های مختلف با وجود سخت افزار و نرم افزار مناسب، بستری را فراهم خواهد ساخت که حوزه مقدسه علمیه در تراز حوزه­ای کارآمدتر جلوه نماید تا همه­ ی این تلاش­ها، مقدمه­ ای برای نظام مهدوی معرفت­ مدار، عقلانی و معنویت محور برای تحقق عدالت جهانی گردد.
از خدای متعال ملتمسانه توفیق روزافزون آن برادر ارجمند را مسالت می­ نمایم.

 

رضا رمضانی                       
امام و مدیر مرکز اسلامی هامبورگ        
و رییس اتحادیه اروپایی علما و تئولوگ­های شیعه.

/980/ب102/د

ارسال نظرات