۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۴۳۸۱۰۰

انتقاد آیت الله ایمانی از انفعال دولت در برابر فرانسه

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس گفت: دولت و ملت با هوشیاری مراقب مباحث مربوط به مذاکرات هسته‌ای و برجام باشند.
آیت الله ایمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از فارس، آیت‌الله اسدالله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در خطبه‌های نماز جمعه امروز شیراز با اشاره به فرا رسیدن سالروز برجام گفت: اتفاقاتی که طی یک سال گذشته درباره مباحث هسته‌ای و برجام روی داده، نشان‌دهنده این است که دشمنان قابل اعتماد نیستند.

 

وی ادامه داد: تنها راه رسیدن به موفقیت ما ایستادگی، مقاومت و رسیدن به قدرتی است که دشمنان بفهمند توان مقابله با ما را ندارند و آن موقع است که به سخنان و برنامه‌های ما گوش می‌دهند.

 

امام جمعه شیراز افزود: طی روزهای اخیر صحبت‌هایی در خصوص برجام شنیده می‌شود که نشان‌دهنده بدعهدی‌های دیگر است.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس گفت: مسئولین کشور باید عکس‌العمل شدید در خصوص برگزاری تجمع منافقین در فرانسه نشان دهند.

 

وی ادامه داد: آنچه اتفاق افتاده، تجمع یک ورشکسته سیاسی به همراه چند چهره کشورهای عربی و غربی بوده است، این در حالی است که منافقین خون 17 هزار ایرانی بی‌گناه را بر گردن دارند و چنین تجمعی را برگزار کرده‌اند.

 

آیت‌الله ایمانی خاطر نشان کرد: سخنانی که در این تجمع از جانب این ورشکستگان سیاسی مطرح شده، در خصوص براندازی نظام جمهوری اسلامی بوده که در این میان تاکنون شاهد برخورد جدی از جانب مسئولین نبودیم.

 

وی یادآور شد: اگر در کشور ما یک تجمع در راستای براندازی دولت فرانسه برگزار می‌شد، کشورهای اروپایی و آمریکا چگونه با ما چه برخوردی می‌کردند و امروز هم ما باید آن‌گونه با آن‌ها برخورد کنیم.

 

آیت‌الله ایمانی در بخش دیگری از سخنان خود بابیان اینکه داشتن نعمت به معنی پذیرش مسئولیت است، گفت: برخی مسئولیت‌ را طعمه می‌دانند که در این میان باید به مسائلی از جمله حقوق‌های نجومی اشاره کرد که نشان از بی‌مسئولیتی این افراد است؛ چرا که اگر فردی مسئولیت‌پذیر باشد با بیت‌المال این‌گونه برخورد نمی‌کند.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس در پایان گفت: مسئولیت در جامعه بر عهده همگان است و هرکس متناسب با نعمتی که خداوند در اختیار آن قرار داده، باید به جامعه توجه کند./۹۱۹/پ202/ج

ارسال نظرات