۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴
کد خبر: ۴۳۷۸۵۸
حجت‌الاسلام والمسلمین انصاریان:

دنیا با پی‌بردن به اهمیت عفاف به سمت حجاب روی آورده است

حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ حسین انصاریان در همایش عفاف و حجاب اقلید، گفت: دنیا با پی بردن به اهمیت عفاف، به سمت حجاب روی آورده است.
حجت الاسلام و المسلمین انصاریان

به گزارش خبرگزاری رسا در فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ حسین انصاریان در همایش عفاف و حجاب که با حضور بانوان ورزشکار، ورزش‌دوست، بسیجی و کارمند در سالن ورزشی انقلاب شهرستان اقلید برگزار شد گفت: دین، حجاب را امری واجب و ضروری برشمرده که به‌وسیله پروردگار مطرح‌شده، ازاین‌رو غیرقابل‌ حذف و چشم‌پوشی است.

 

وی به آیات قرآنی و روایات اسلامی در زمینه حجاب اشاره کرد و از آثار منفی خودآرایی در برهم زدن امنیت اخلاقی و اجتماعی سخن گفت.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین انصاریان بابیان اینکه حجاب مانعی برای رشد و ترقی نیست تصریح کرد: با رعایت حجاب و عفاف، گوهر وجود انسان حفظ‌ شده و از بروز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی، اخلاقی، خانوادگی و... جلوگیری می‌شود.

 

وی در پایان سخنان خود با اشاره به قوانین وضع‌شده در برخی از کشورها برای حفظ حد و حدود پوشش زنان در محل کار، بر اهمیت حجاب تأکید کرد و عنوان داشت: دنیا به سمت حجاب و عفاف روی آورده است.

 

بر اساس این گزارش، این همایش به همت امور بانوان اداره ورزش و جوانان اقلید و با همکاری بسیج برگزار شد و افزون‌بر سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین انصاریان، اجرای برنامه‌های متنوع ورزشی و برگزاری مسابقه فرهنگی و مانند آن از دیگر بخش‌های این ویژه برنامه بود./102/919/ب1

ارسال نظرات