۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۷
کد خبر: ۴۳۷۸۵۵
نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری:

طرح مسجد محوری به خدامحوری منتهی می‌شود

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری گفت: مسجدمحوری به خدامحوری ختم خواهد شد که این بزرگ‌ترین نتیجه طرح مسجدمحوری خواهد بود و در هر کاری که خداوند محور آن باشد آن کار با موفقیت انجام می‌شود.
حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر کلانتری

به گزارش خبرگزاری رسا از فارس، حجت الاسلام والمسلمین علی‌اکبر کلانتری در آیین افتتاح طرح مسجدمحوری که در تالار بوستان آزادی برگزار شد اظهار داشت: طرح‌های مسجدمحوری که از سال‌های پیش آغاز شده با موفقیت‌های بسیاری همراه بوده است.

 

وی با اشاره به دلایل موفقیت‌های طرح مسجدمحوری افزود: محورهای مختلفی مانند خانه خدا بودن، محل عبادت بودن، محل نیت‌های نیک بودن، حوزه تأثیرهای اجتماعی بودن و ... دلایل موفقیت طرح مسجدمحوری بوده است.

 

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: مسؤولان شهر شیراز در بعد عمرانی و فرهنگی در حال فعالیت هستند و در حوزه عمرانی مشاهده می‌کنید که شهر شیراز به شکل یک کارگاه در آمده است.

 

وی خاطر نشان کرد: در حوزه فرهنگی نیز با توجه به احداث فرهنگ‌سراها، اماکن فرهنگی و... فعالیت‌های خوبی صورت گرفته که قابل‌ تقدیر است.

 

حجت الاسلام والمسلمین کلانتری یادآور شد: طرح مسجدمحوری یکی از فعالیت‌های فرهنگی مهم شهر شیراز است که پایه‌های فرهنگی این شهر را محکم می‌کند.

 

وی تصریح کرد: مسجد موجب تعامل‌ اجتماعی مثبت بوده چراکه مکان اجتماع انسان‌های نیک است و محل سعادت انسان‌ها قرار خواهد گرفت چراکه ویژه عبادت خداوند و نشانه‌های محکم او است.

 

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری گفت: مسجدمحوری به خدامحوری ختم خواهد شد که این بزرگ‌ترین نتیجه طرح مسجدمحوری خواهد بود و در هر کاری که خداوند محور آن باشد آن کار با موفقیت انجام می‌شود./۹۱۹/101/ب2

ارسال نظرات