۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۴۳۷۷۰۴
استاد حوزه علمیه ماهان:

نفوذ، تحریم و تبلیغات از فعالیت‌های دشمن است

استاد حوزه علمیه ماهان با توجه به این که انسان ها دشمن را بشناسند و در مقابل او فریب نخورند، گفت: نفوذ، تحریم و تبلیفات سه کار دشمن بوده که غیر از این سه کار چیزی یاد ندارد و این که همیشه می گوید ما به فلان کشور حمله می کنیم، دروغ محض است.
دشمن

حجت الاسلام علی غفوری استاد حوزه علمیه ماهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان در رابطه با کلمه انقلابی بودن، اظهار داشت: انقلاب به ظاهر یک کلمه بوده ولی در باطن معنایی بزرگ را دارد که یک کشور را به سمت عزت می رساند.

 

وی افزود: تعریف انقلاب را باید از زبان کسی شنید که خودش در این راه زحمت و تلاش کرده و تنها کسی که می تواند اقلاب را برای ما معنا کند، امام خمینی(ره) است.

 

حجت الاسلام غفوری با بیان این که کوتاه نیامدن در برابر ظلم معنای دیگر انقلابی است، اظهار داشت: امام خمینی تمام زندگی خود را به خاطر انقلاب صرف کرد و انسان ها باید این مرجع بزرگ را الگوی خود قرار دهند.

 

وی بیان داشت: دومین فردی که در زندگی دنیوی می توانیم برای انقلاب مثال بزنیم، آیت الله خامنه ای هستند که بعد از امام تمام کارهای انقلاب را تا الان انجام داده و در مقابل هیچ دشمنی، کوتاه نیامده است.

 

استاد حوزه علمیه ماهان با اشاره به این که انقلاب را باید در عمل مشاهده کنیم، ابراز داشت: شناخت تمام مسائل دنیا می تواند انسان را در راه انقلاب کمک کند زیرا کسی که انقلاب را خوب بفهمد می تواند زندگی خوبی را برای خود رقم بزند.

 

وی بیان داشت: شناخت امام، حفظ ارزش ها و رعایت خطوط قرمز انسان را به دنیای بزرگ انقلاب دعوت می کند و از انسان به یک فرد انقلابی تعریف می کند.

 

حجت الاسلام غفوری با توجه به این که انسان نباید در مقابل فشار های اقتصادی، کوتاه بیایند، ابراز داشت: انقلابی، کسی بوده که در زندگی خود سختی ها را تحمل کرده و دست پیش هیچ کسی دراز نکند حتی یک کشور اگر می خواهد بر انقلاب خود باقی بماند باید بر نیروی داخلی خود تکیه کند.

 

وی یادآور شد: انقلاب اسلامی با هر سختی بوده تا الان حفظ شده است و در این زمان وظیفه ی جوانان بوده که خود را با انقلاب اسلامی مأنوس کرده و از آن در مقابل هر دشمنی محافظت کنند.

 

استاد حوزه علمیه ماهان با توجه به این که انسان ها دشمن را بشناسند و در مقابل او فریب نخورند، اظهار داشت: نفوذ، تحریم و تبلیفات سه کار دشمن بوده که غیر از این سه کار چیزی یاد ندارد و این که همیشه می گوید ما به فلان کشور حمله می کنیم، دروغ محض است.

 

وی بیان داشت: شجاعت و شهامت در یک فرد انقلابی تأثیر زیادی دارد زیرا یک انقلابی علاوه بر این که باید شناخت خودشان را نسبت به دشمن بالا ببرند، باید خودشان را از جهت شهامت هم بالا ببرند تا بتوانند در مقابل هرگونه جوابی باز شوی دشمن پاسخ مناسب را بدهند.

 

کارشناس مسائل دینی با بیان این که قدرت بیان مقام معظم رهبری از شجاعت و شهامت سرچشمه می گیرد، اظهار داشت: گوش دادن به سخنان رهبری و عمل کردن به آن ها انسان را دعوت به انقلابیگری می کند.

 

وی با اشاره به این که سخنان مقام معظم رهبری از انسان یک فرد انقلابی می سازد، خاطرنشان کرد: وظیفه ی اصلی تمام افراد جامعه این است که به سخنان رهبر گوش داده و به آن ها عمل کنند.

 

حجت الاسلام غفوری اظهار داشت: یکی از ویژگی های مقام معظم رهبری در سخنرانی های خود این است که نقطه ضعف ها را دیده و به تمام مسؤولان و مردم بیان می کند.

 

وی خاطرنشان کرد: مردم با توجه به سختی ها و تحریم ها از  انقلابی بودن خود و کشور خسته نشوند زیرا یک فرد انقلابی باید با تلاش خود کشور را از تحریم و فشار های اقتصادی نجات دهد.

 

استاد حوزه علمیه ماهان با توجه به این که مسؤولان از انقلابی بودن خود غافل نشوند، اظهار داشت: متأسفانه تعدادی از مسؤولان در کار های خود، روحیه انقلابی بودن خود را فراموش کردند که این خیلی خطرناک است.

 

وی در پایان گفت: مردم مطالب رهبر را همیشه گوش داده و آن ها را تحلیل کنند و سعی کنند این مطالب را در خانه ها به خانواده و قوم خویش خود، مطرح کنند./9707/302/ب3

ارسال نظرات