۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۹
کد خبر: ۴۳۷۶۴۵
عضو خبرگان رهبری:

نباید به دشمن اعتماد کنیم

نماینده مردم خراسان رضوی در خبرگان گفت: قدرت های غربی از هر فرصتی که برایشان پیش بیاید می خواهند بر علیه نظام جمهوری اسلامی استفاده کنند.
آیت الله عالمی

 آیت الله حسن عالمی، نماینده مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، با اشاره به سخنان اخیر مرکل صدراعظم آلمان و بان کی مون دبیر کل سازمان ملل متحد گفت: این قدرت های غربی از هر فرصتی که برایشان پیش بیاید می خواهند بر علیه نظام جمهوری اسلامی استفاده کنند.

 

وی افزود: در شرایطی که در مجموع روند کار به سمت ثبات در کشور و جمع شدن پیکره حرکت های تروریستی در جهان پیش می رود این اتفاقات برای آنها مطلوب نیست و می خواهند به نوعی آتشی را که خودشان برافروخته اند همچنان شعله ور باشد.

 

آیت الله عالمی در ادامه درباره این که برجام حاوی چه عبرت ها و درس ها و پیام هایی است، گفت: یکی از درس های این اظهارات این است که به ما به دشمن نباید اعتماد کنیم.

 

وی ادامه داد: دلیلش هم این است که اینها درباره برجام ماهها صحبت کردند، پشت میز مذاکره نشسته اند، قول دادند و امضا کردند  در عین حال با توجه به اقتضائات امضاها و قراردادهای خودشان عمل نمی کنند، در نهایت باید به قدرت ملی، فرهنگی و مردمی کشور تکیه کرد./934/ت302/ج1

ارسال نظرات