۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۶
کد خبر: ۴۳۷۶۳۵

سامانه صفیر پل ارتباطی با مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور

حجت‌الاسلام حسینی در بازدید مدیر حوزه‌های علمیه از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه گفت: کارکرد این سامانه برقراری ارتباط مستقیم طلاب، پژوهشگران، محققین و اساتید حوزه با مدیر حوزه های علمیه است.
بازدید آیت الله اعرافی از روابط عمومی مرکز مدیریت

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، حجت الاسلام طیب حسینی، در بازدید حجت‌الاسلام والمسلمین اعرافی از روابط عمومی مرکز به تشریح طراحی «سامانه صفیر» از سوی آن اداره پرداخت و گفت: کارکرد این سامانه برقراری ارتباط مستقیم طلاب، پژوهشگران، محققین و اساتید حوزه با مدیر حوزه های علمیه است.

 

مسؤول روابط عمومی حوزه های علمیه افزود: سامانه صفیر با هدف تسریع بهتر و بیشتر در کارها، به نتیجه رسیدن مشکلات و معضلات مطرح شده از سوی طلاب و بیان انواع انتقادها و پیشنهادها و ایده و نظریه پردازی ها و ارتباط مستمر و مستقیم با شخص مدیر حوزه در سال 93 طراحی شده است.

 

وی با بیان این که ایده اولی این طرح از سوی روابط عمومی این مرکز بوده بیان داشت: بعد از پیشنهاد به مدیر وقت حوزه های علمیه، تصمیم گرفته شد کار طراحی آن صورت گیرد که با جمع بندهای صورت گرفته این مهم به مرحله اجرا رسید.

 

 حجت الاسلام طیب حسینی افزود: این سامانه قابلیت های زیادی دارد و از جمله آن ارتباط مستقیم طلاب با مدیر حوزه های علمیه و گرفتن پاسخ انتقاد و پیشنهاد خود در 48 ساعت اداری، ارائه آمار مختلفی از نظرهای ارسالی و امکان نظر سنجی و استخراج آمار بازدید روزانه و ماهانه و قابلیت پی گیری مراجعات طلاب در عناوین مرتبط بر اساس نوع خواست و تعداد نامه های ارسال شده به بخش و دستگاه و معاونت های مختلف حوزوی است.

 

مسؤول روابط عمومی حوزه های علمیه عنوان کرد: معمولا نقطه نظرات طلاب بیشتر در سه موضوع شکایت، انتقاد و پیشنهاد و ایده بوده و از لحاظ آماری 47 درصد مراجعات به این سامانه در بحث ایده و پیشنهاد مطرح شده است.

 

وی گفت: انتظار مرکز مدیریت حوزه های علمیه این است که طلاب بیشتر با این سامانه و در واقع با مدیر ارتباط داشته باشند و به بیان نقطه نظرات و پیشنهاد های خود بپردازند و بهترین راه برای اینکه طلاب به سمت و سوی سامانه صفیر بیایند، تغییر نگاه و اعتماد سازی در بین آنها است.

 

حجت الاسلام طیب حسینی افزود: بر اساس آمارها، روزانه حدود 50  نفر از طلاب به این سایت مراجعه می کنند و در ماه این رقم بسیار قابل توجه است.

 

حجت الاسلام طیب حسینی اظهار داشت: امیدواریم طلاب با مراجعه به این سامانه، از هدر رفتن زمان خود جلو گیری کنند و با ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود باعث ارتقاء کیفی در مسائل مختلف و تقویت نقاط مثبت و از بین رفتن نقاط ضعف در حوزه شوند./822/د102/ی

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
بهرام گل احمدی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱
سلام علیکم _ عرض و ادب و احترام _ جهت آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای طرح مدرسین امین ،اعتراضی داشتم واقعا آزمون سخت مخصوصا در درسهای تخصصی درحد ارشد و دکتری بود _ اگر امکان داشته باشید پیگیر باشید تا هیچ یک از عزیزان طلبه از این فرصت استخدامی جا و عقب نمانند با تشکر خیلی ممنون اجرکم عندالله
1
0
سید احمد کریم پور
Iran (Islamic Republic of)
۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۱
باسلام و احترام فراوان ، جهت افزایش هزینه اجاره آپارتمان متقاضی وام قرض‌الحسنه هستم
0
0