۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۷
کد خبر: ۴۳۷۵۸۴
حجت‌الاسلام شجونی:

حوزه برای بقا راهی جز انقلابی ماندن ندارد

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب تأکید دارند که طلاب و حوزه های علمیه انقلابی باشند، گفت: مردم توقع دارند حوزه ها و روحانیت با تمام وجود از آرمان ها دفاع کنند.
شجونی

حجت‌الاسلام جعفر شجونی عضو جامعه روحانیت مبارز تهران در گفت‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اولویت‌هایی که مدیریت جدید حوزه‌های علمیه باید در دستور کار خویش قرار دهد، گفت: رهبر معظم انقلاب در سفری که به قم داشتند همه مطالبی که نیاز حوزه علمیه بود را بیان فرمودند.

 

وی با بیان این‌که مدیران حوزه‌های علمیه باید مطالبات رهبر معظم انقلاب را به اجرا در بیاورند، ابراز داشت: کلیات مطلب اصل حفاظت و حراست از کیان حوزه‌های علمیه ای است که از نظر علمی، عملی، اخلاقی و انقلابی مسائل را در جامعه پیاده کنند.

 

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب تأکید دارند که طلاب انقلابی باشند، اظهار داشت: معظم له هم در این زمینه فرمودند که من دیپلمات نیستم و من انقلابی هستم.

 

حجت‌الاسلام شجونی رمز بقای حوزه های علمیه را در انقلابی ماندن دانست و افزود: برخی از اساتید زمانی می‌گفتند که ما را چه کار با سیاست و حال آن که این اساتید باید بفهمند که این انقلاب فرزند حوزه است و امام خمینی هم به عنوان یکی از مدرسان حوزه علمیه این انقلاب را به ثمر رسانده است.

 

وی با تأکید بر این که مدیران حوزه‌های علمیه باید طلاب را حفظ کنند، اظهار داشت: برخی از حوزه‌های علمیه در شهرستان‌ها تحمل این‌که طلاب انقلابی باشند را ندارند و باید برای این مسأله چاره‌ای اندیشیده شود.

 

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران با بیان این که ما شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده‌ایم، تصریح کرد: مردم از حوزه‌های علمیه توقع دارند که انقلابی بمانند و از انقلاب و آرمان‌های امام راحل دفاع کنند./922/ت302/ج

ارسال نظرات