۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۷
کد خبر: ۴۳۷۲۵۰
کوثری در گفت وگو با رسا:

برنامه موشکی ایران ربطی به دبیرکل سازمان ملل ندارد

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه موشکی جمهوری اسلامی یک مسأله قانونی است چرا که ایران به دنبال سلاحی متعارف است و به هیچ عنوان هم پنهان نیست و بسیاری از کشورها هم داری همین تسلیحات هستند.
کوثری

اسماعیل کوثری کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به رویکرد جدید سازمان ملل مبنی بر فاز ایران هراسی و هجمه علیه برنامه موشکی ایران گفت: افرادی در این سازمان فعالیت می‌کنند که عامل استکبار جهانی هستند.

 

وی با بیان این‌که ساختار سازمان ملل بر مبنای خوش خدمتی به استکبار پی ریزی شده است، افزود: این سازمان به درخواست شوروی، آمریکا، انگلیس و فرانسه شکل گرفت تا بتوانند در پوشش آن به جنایات خود ادامه دهند.

 

کوثری در ادامه با تأکید بر این‌که هر کسی دبیر کل سازمان ملل شود نمی‌تواند مستقل باشد، تصریح کرد: همه دبیر کل ها تابع سران استکبار بوده‌اند و هیچ استقلالی از خود نداشته اند.

 

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: خانم مرکل هم مانند دبیرکل سازمان ملل هیچ استقلالی از خود ندارد و در این میان حرف دیکته شده استکبار جهانی را فریاد می‌زند.

 

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان این‌که آمریکا امروزه مشکلات عدید‌ه‌ای دارد، اظهار داشت: آمریکا با مطرح کردن مسأله موشکی جمهوری اسلامی در سازمان ملل به دنبال این است که چهر‌ه ای خشن را از ایران به نمایش بگذارد.

 

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: برنامه موشکی جمهوری اسلامی یک مسأله قانونی است چرا که ایران به دنبال سلاحی متعارف است و به هیچ عنوان هم پنهان نیست و بسیاری از کشورها هم داری همین تسلیحات هستند و مطرح کردن این موضوع دلیلی جز خصومت دیرینه با نظام جمهوری اسلامی ندارد./922/ت302/ج

ارسال نظرات