۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۴۳۷۲۴۰
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر قزوین:

دست دادن با شیطان بزرگ، شروع راه بدبختی است

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) قزوین گفت: راه موفقیت این نیست که در کنار پرچم آمریکا قرار بگیریم، دست دادن با شیطان بزرگ، شروع راه بدبختی است و هرکس با شیطان دست داده، به زمین خورده است.
حجت الاسلام علی معبودی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین حجت الاسلام  علی معبودی مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین ظهر امروز در مسجد موسی ابن جعفر با بیان اینکه صحنه دنیا هم صحنه رحمت و هم صحنه محرومیت است گفت: اگر در مقاطع مختلف تاریخ مطالعه کنیم خواهیم دید که برخی همیشه از محرومین و برخی دیگر همواره از مرحومین بوده‌اند که صحنه کربلا یکی از این صحنه هاست.

 

وی در ادامه افزود: لقمه حرام، بداخلاقی، ظلم به خود و ظلم به دیگران انسان را از فیوضات بندگی خالصانه محروم می‌کند.

 

حجت الاسلام معبودی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب مدتی است که ادبیات متفاوت را بیان می‌کنند که یکی از آنها جهاد کبیره است تصریح کرد: یکی از لوازم جهاد کبیر این است که ما بر اساس مهندسی که خداوند حکیم برای ما طراحی کرده است حرکت کنیم.

 

وی در ادامه با بیان اینکه در همه اجزای عالم این مهندسی وجود دارد ابراز کرد: خداوند برای هدایت انسان نقشه طراحی کرده است و آن را در اختیار پیامبر(ص) و ائمه(ع) قرار داده است تا انسان از طریق این نقشه به سرانجام مطلوب برسد.

 

پایان راه الهی سعادت و خوشبختی است

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) قزوین این نقشه را همانند پازلی دانست که وقتی در کنار هم قرار می‌گیرند یک جدول را کامل می‌کنند گفت: اولین پازل این نقشه الهی این است که خداوند راه را برای ما روشن کرده است و در واقع پایان این راه سعادت و خوشبختی است.

 

وی پازل دوم این جدول را دو جبهه حق و باطل برشمرد و خاطرنشان کرد: طرفداران جبهه حق حزب اله هستند و طرفداران جبهه باطل حزب شیطان‌ هستند.

 

حجت الاسلام معبودی با بیان اینکه حزب الله کسانی هستند که عاشق خدا و خدا هم عاشق آنها است اظهار کرد: حزب اله اشخاصی هستند که در مقابل مومنان متواضع‌اند اما در مقابل کفار و دشمنان سرسخت، در راه خدا مجاهدت می‌کنند و از مذمت دشمن ترس ندارند.

 

خداوند ایمان را در دل حزب اله نوشته است

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین با بیان اینکه حزب الله با دشمنان الهی رابطه برقرار نخواهد کرد افزود: خداوند ایمان را در دل حزب الله نوشته است و اگر کوه‌ها از جای خود کنده شوند این ها ثابت قدمند و این در انقلاب اسلامی ما هم ثابت شده است.

 

وی حزب شیطان را اهل نفاق، دروغ، خدعه و نیرنگ خواند و تصریح کرد: مصداق این حزب در عصر ما آمریکا است، ما شاهد این هستیم که اسرائیل و آل‌سعود در روز روشن در فلسطین و یمن کودک کشی می‌کنند اما آمریکا اینها را قهرمان می‌داند و در مقابل حزب الله لبنان که دفاع مشروع از خود دارد از نگاه آمریکا تروریست است آیا این خدعه و نفاق و نیرنگ نیست.

 

آمریکا و صهیونیست‌ مصداق بارز دشمنان امروز ما هستند

حجت الاسلام معبودی شناخت دشمن و شگردهای آن را پازل سوم این جدول برشمرد و خاطر نشان کرد: مصداق بارز دشمنان امروز ما آمریکا و صهیونیست‌ها هستند، اگر اقتدار ما نبود و اینها راه ورودی پیدا می‌کردند به طور قطع به ما حمله می‌کردند بنابراین فقط از قدرت ما واهمه دارند.

 

وی در ادمه افزود: آمریکا دو چهره دارد که یکی خندان و دیگری خبیث است و این چهره خبیث همان چهره اصلی آمریکا است که اگر به تاریخ رجوع کنیم مشاهده می‌کنیم  آمریکا به دست نشاندگان خود مانند صدام، قزافی و مرسی هم رحم نکرد.

 

دست دادن با شیطان بزرگ، شروع راه بدبختی است          

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) قزوین پازل چهارم این جدول را موفقیت دانست و تاکید کرد: راه موفقیت این نیست که در کنار پرچم آمریکا قرار بگیریم، دست دادن با شیطان بزرگ، شروع راه بدبختی است و هرکس با شیطان دست داده است به زمین خورده است.

 

حجت الاسلام معبودی تصریح کرد: ثبات قدم، یاد خدا، مطیع خدا و پیامبر بودن، نداشتن اختلاف، صابر بودن و انجام کار با اخلاص از راه‌های رسیدن به موفقیت است.

 

وی در پایان گفت: اگر ما براساس نقشه راه حرکت کنیم پیروزیم همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمود هرجا ما از انقلابی گری کوتاه آمدیم شکست خوردیم و راه پیروزی ما همین انقلابی گری است./873/202/ب3

 

ارسال نظرات