۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۴۳۶۷۳۴
آیت الله حیدری با انتقاد از عملکرد وزارت ارشاد:

باند بازی سبب شده که به جای افراد متعهد مشکل دارها و فتنه گران تجلیل شوند

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به غفلت وزارت ارشاد نسبت به تجلیل از هنرمندان ارزشی گفت: باند بازی ها است که سبب می شود به جای این که برای انسان های خوب و متعهد ارزش قائل شوند به سراغ افرادی می روند که مسأله دار و مشکل دار هستند.
آیت الله محسن حیدری

آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به هشدار رهبر معظم انقلاب در زمینه وجود ولنگاری فرهنگی در کشور گفت: کارهای خوبی انجام شده اما نقاط ضعف فراوان است.

 

وی افزود: نمونه بسیاری از ولنگاری فرهنگی که رهبر معظم انقلاب مطرح کردند در عملکرد وزارت ارشاد وجود دارد، در زمینه فیلم، مطبوعات، سینما و دیگر زمینه های مشکلات بسیار است که باید برطرف شود.

 

امام جمعه موقت اهواز با ارزیابی عملکرد سه ساله وزارت ارشاد در دولت یازدهم اظهار داشت: عملکرد این وزارتخانه در مجموع مثبت ارزیابی نمی شود، توصیه می کنیم که تا وقت نگذشته عملکرد خود را جبران کنند وگرنه برای دست اندرکاران در قیامت مسؤولیت شرعی وجود خواهد داشت.

 

وی ادامه داد: اگر وقت بگذرد دیگر پشیمانی سودی ندارد، انسان در فرصتی که دارد اگر کارها خود را جبران کند خوب است اما اگر فرصت ها از دست برود و نتواند جبران کند، کار از کار گذشته و پشیمانی فایده ای ندارد از این رو دست اندرکاران باید تلاش بیشتری داشته باشند.

 

آیت الله حیدری با اشاره به غفلت وزارت ارشاد نسبت به تجلیل از هنرمندان ارزشی و تجلیل از کسانی که اعتقاد به انقلاب و اسلام ندارند، ابراز داشت: باند بازی ها و حزب بازی نمی گذارد که انسان به وظیفه شرعی خود عمل کند.

 

وی عنوان کرد: همین باند بازی ها است که سبب می شود به جای این که برای انسان های خوب و متعهد ارزش قائل شوند به سراغ افرادی می روند که مسأله دار و مشکل دار هستند و احیانا در فتنه دخیل بودند اما در این دولت به کار و فعالیت دعوت شدند.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: گویا برخی می خواهند به عده ای به دلیل نقشی که در فتنه بازی کردند جایزه بدهند، متأسفانه به جای این که به مجاهدان فی سبیل الله جایزه بدهند به فتنه گران و نوچه های فتنه گران جایزه می دهند، با کمال تأسف موارد این چنین وجود دارد./1323/ت302/ج

ارسال نظرات