۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
کد خبر: ۴۳۶۳۱۳
آیت‌الله اراکی در گفت‌وگو با رسا:

تجمل گرایی آفت اقتصاد مقاومتی است

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه حوزه های علمیه در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش آفرینی کنند، افزود: تجمل گرایی و مصرف گرایی آفت اقتصاد مقاومتی است.
آیت‌الله اراکی در گفت و گو با رسا آیت‌الله اراکی

آیت‌الله محسن اراکی، نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری و دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، با بیان اینکه تجمل گرایی و مصرف گرایی آفت اقتصاد مقاومتی است، گفت: اقتصاد مقاومتی در کشور سبب اقتصادی پویا می شود.

 

ضرورت گسترش ارزش های اسلامی و تحقق مطالبات رهبری در جامعه

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه حوزه های علمیه در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش آفرینی کنند، گفت: حوزه و روحانیان در هر زمان در مسیر گسترش ارزش های اسلامی و همچنین تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب موفق بوده است و امروز حوزه های علمیه در کشور رسالت و وظایت خطیری بر عهده دارند.

 

نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری، تدبیر،‌ برنامه ریزی و مدیریت قوی را از عوامل مهم تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور دانست و خاطر نشان کرد: بسیج نیرو و امکانات در کنار کار مضاعف به خوبی می تواند مسیر اقتصاد مقاومتی را هموار کند.

 

با هوشیاری می توانیم نقاط ضعف دشمن را شناسایی کنیم

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی بیان کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همه و همه به سبب تحقق اقتصاد مقاومتی باید با برنامه ریزی های منسجم و یکپارچه توطئه‌ها، کارشکنی ها، فشارها، تحریم ها و مانع تراشی های دشمنان و بدخواهان را خنثی کنند.

 

آیت‌الله اراکی در ادامه با اشاره به اینکه امروز با هوشیاری می توانیم نقاط ضعف دشمن را شناسایی کنیم، گفت: مردم و مسؤولان هوشیار ما باید با شناسایی نقاط ضعف دشمنان در مسیر ضربه زدن به دشمن وارد عمل شوند و با این کار نقشه های شوم آن ها را نقش بر آب کنند./302/842/ب1

ارسال نظرات