۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۳
کد خبر: ۴۳۵۹۵۸

سلسله همایش‌های تجلیل از فعالان ۸ سال دفاع مقدس در استان مرکزی برگزار می شود

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: به منظور پاسداشت از فعالان عرصه 8 سال جنگ تحمیلی، برگزاری سلسله همایش‌های تجلیل از فعالان این عرصه در دستور کار بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قرار گرفته که تا پایان سال هر ماه یک همایش برگزار خواهد شد.
فرهاد شامحمدی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی

فرهاد شامحمدی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، بیان کرد: به منظور پاسداشت از فعالان عرصه هشت سال جنگ تحمیلی برگزاری سلسله همایش‌های تجلیل از فعالان این عرصه در دستور کار بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قرار گرفته که تا پایان سال هر ماه یک همایش برگزار خواهد شد.

 

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی افزود: این همایش‌ها با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، افزایش ارتباط و تعامل با فعالان عرصه جنگ، استفاده از ظرفیت و اطلاعات این عزیزان در بازخوانی نقش استان مرکزی در دوران هشت سال جنگ تحمیلی برگزار می‌شود.

 

شامحمدی گفت: بعد از ماه مبارک رمضان سلسله همایش‌های تجلیل از پیشکسوتان عرصه جنگ به صورت ماهانه برگزار و طی آن به صورت تخصصی از فعالان هشت سال دفاع مقدس در بخش‌های سپاه، بسیج، نیروی انتظامی، روحانیون، بانوان، معلمان، ورزشکاران  تجلیل خواهد شد.

 

دفاع مقدس نماد مقاومت، اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی در ادامه با بیان این که در تمام هشت سال دفاع مقدس همگان شاهد جان‌فشانی جوانان ایران اسلامی بودند، اظهار کرد: جوانان این مرز و بوم در دوران هشت سال دفاع مقدس خانواده های خود را رها کرده و جان و مالشان را در راه خدا و دفاع از میهن و اسلام فدا کردند.

 

شامحمدی دفاع مقدس نماد مقاومت، اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران است، گفت: شهدای عزیز کشورمان در مقطعی از تاریخ برای دفاع از خاک در برابر دشمن احساس تکلیف و به خوبی ایستادگی کردند و امروز هگان باید در برگزاری گرمیداشت هفته دفاع مقدس تلاش کنند و باید از روی وظیفه و عزت انجام گیرد.

 

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نشانگر شکوه و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و با هماهنگ بودن تمامی ارگان‌ها و ادارات در هفته دفاع مقدس باید به خوبی دین خود را اداء کنیم.

 

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی در ادامه بیان کرد: امروز ملت ایران اسلامی امنیت و آرامش حاکم بر جامعه را مدیون رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان غیور هستند که با ایستادگی های خود به خوبی و با اقتدار در مقابل دشمنان ایستادگی کردند./842/302/ب3

ارسال نظرات