۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۴۳۵۲۲۶
رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی:

مراسم روز قدس در ۴۶ نقطه خراسان شمالی برگزار می‌شود

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مراسم راهپیمایی و تظاهرات روز جهانی قدس در 46 نقطه از شهرها و توابع این استان برگزار می‌شود.
 روز قدس

حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با اشاره به در پیش بودن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، از برگزاری مراسم راهپیمایی و تظاهرات این روز در 46 نقطه خراسان شمالی با شرکت اقشار مختلف مردم روزه‌دار خبر داد.

 

وی با بیان اینکه امسال مراسم روز قدس در 46 نقطه از شهرها، مراکز بخش‌ها، دهستان‌ها و روستاهای بزرگ خراسان شمالی برگزار می‌شود، ادامه داد: راهپیمایی روز قدس در بجنورد، مرکز خراسان شمالی از ساعت 11 صبح روز جمعه از محل میدان شهید آغاز شده و تا مصلای امام خمینی(ره) ادامه خواهد داشت.

 

حجت‌الاسلام سالاری با اشاره به اینکه مراسم روز جهانی قدس در شهر شیروان از ساعت 11 و از محل چهارراه قائم(عج) این شهر آغاز شده و تا مصلای شیروان ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: سخنران این مراسم حجت‌الاسلام حسین کوثری، امام جمعه شیروان است.

 

وی با بیان اینکه مراسم روز قدس در شهر آشخانه، مرکز شهرستان مانه و سملقان از ساعت 11 از محل چهارراه شهرداری آغاز شده و تا مسجد جامع این شهر ادامه دارد، افزود: سخنران این مراسم نیز حجت‌الاسلام عباسعلی احمدزاده، امام جمعه شهرستان مانه و سملقان است.

 

حجت‌الاسلام سالاری با اشاره به اینکه مراسم گرامیداشت روز جهانی قدس در شهر گرمه از ساعت 10 و 30 دقیقه آغاز شده و از میدان ارشاد تا مصلای نماز جمعه این شهر ادامه خواهد داشت، گفت: در این آیین حجت‌الاسلام تاتاری، امام جمعه شهر گرمه سخنرانی خواهد کرد.

 

وی با بیان اینکه راهپیمایی و تظاهرات روز قدس در شهر جاجرم از میدان امام خمینی(ره) تا مصلای این شهر برگزار می‌شود، اظهار کرد: سخنران محوری مراسم روز قدس در جاجرم حجت‌الاسلام موسوی، امام جمعه این شهر است.

 

حجت‌الاسلام سالاری با اشاره به اینکه مراسم روز قدس در فاروج از محل مسجد آل‌یاسین تا مصلای فاروج برگزار می‌شود، ادامه داد: در این آیین حجت‌الاسلام عباسعلی قلیزاده، امام جمعه فاروج سخنرانی خواهد کرد.

 

وی با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس در شهر راز، مرکز شهرستان مرزی راز و جرگلان نیز از ساعت 9:30 صبح آغاز می‌شود، افزود: این مراسم از میدان معلم تا شهرداری این شهر ادامه داشته و سخنران آن هم حجت‌الاسلام نایب‌علی نوروزی، امام جمعه راز است.

 

حجت‌الاسلام سالاری خاطرنشان کرد: مراسم راهپیمایی و تظاهرات روز جهانی قدس در شهرهای کوچک، مراکز بخش‌ها و دهستان‌های استان نیز با سخنرانی ائمه جمعه و جماعات این مناطق برگزار می‌شود.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور پرشور و شعور در مراسم گرامیداشت روز جهانی قدس، اظهار کرد: مردم مؤمن و روزه‌دار این استان با شرکت گسترده در مراسم روز قدس بار دیگر خشم و نفرت خود را از رژیم منحوس صهیونیستی و همبستگی خود را با مظلومان فلسطینی اعلام می‌کنند./9314/302/ب2

ارسال نظرات