۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹
کد خبر: ۴۳۴۵۹۳
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل:

تحریک و تقویت گروه‌های ضد انسانی تکفیری نمودی از استیصال استکبار جهانی است

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل تحریک و تقویت گروه‌های ضد انسانی تکفیری را نمودی از استیصال استکبار جهانی دانست و گفت: دشمن با استفاده از ترفندهای مختلف به هر اقدام خصمانه ای متوسل شده است تا بتواند حاکمیت اسلامی را با چالش‌های جدی رو به‌ رو کند.
حجت الاسلام فیاضی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل

به گزارش خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام نجات فیاضی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، شامگاه گذشته در مراسم اربعین شهید مدافع حرم، هاشم دهقانی‌نیا در حسینیه ثارالله سپاه اردبیل با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران در منطقه ای پرآشوب و بحرانی در آرامش و امینت کامل است، خاطرنشان کرد: این شهدای مدافع حرم هستند که امنیت، آرامش و اعتماد به حقانیت مکتب اسلام را برای همه ما به ارمغان آوردند.

 

وی افزود: تحریک گروه‌های ضد انسانی داعش و تکفیری‌ها نمودی از استیصال استکبار جهانی است که به گروه‌های مختلف برای بر هم زدن وحدت امت اسلامی متوسل شدند.

 

حجت الاسلام فیاضی بیان داشت: دشمن با استفاده از ترفندهای مختلف در صدد مقابله با آرمان‌های نظام اسلامی است و برای دستیابی به آن به هر اقدام خصمانه ای متوسل شده است تا بتواند حاکمیت اسلامی را با چالش‌های جدی رو به‌ رو کند.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با یادآوری اینکه در طول تاریخ همیشه ظالمان و مستکبران مغلوب اندیشه اسلامی شدند، گفت: در لیالی قدر و ایام شهادت امام علی(ع) قرار داریم که آن حضرت در مسیر احقاق حق، برپایی عدالت و حاکمیت اندیشه اسلام از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

 

وی افزود: شهدا و رزمندگان ما نیز در تبعیت از سیره نبوی، علوی و حسینی بی‌ادعا اما با تمام توان در صحنه مقابله با توطئه های دشمنان آماده و مهیا هستند.

 

حجت الاسلام فیاضی به بدعهدی‌ها و شیطنت‌های استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا اشاره کرد و اظهار داشت: آمریکا نه تنها برای ما قابل اعتماد نیست بلکه برای جامعه اسلامی بزرگ ترین تهدید و آسیب با همراهی کشورهای منطقه به همراه دارد.

 

وی تصریح کرد: شهدای مدافع حرم و رزمندگان اسلام در خط مقدم مقاومت، دشمن را به تزلزل و عقب‌نشینی واداشتند تا در منطقه امنیت و آرامش واقعی برقرار باشد./937/202/ب2

ارسال نظرات