۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲
کد خبر: ۴۳۲۸۷۳
محقق و فعال قرآنی:

حضور کارشناسان مرکز پاسخ‌گویی به شبهات غنای ویژه‌­ای به نمایشگاه قرآن داده است

محقق و فعال قرآنی به ضرورت حضور کارشناسان مرکز مطالعات و پاسخ‌گویی به شبهات در نمایشگاه قرآن اشاره کرد و گفت: حضور کارشناسان این مرکز با تخصص‌های مختلف غنای خاصی به نمایشگاه قرآن داده است.
مرکز مطالعات و پاسخ‌گویی به شبهات

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محسن اصغرنژاد، محقق و فعال قرآنی گفت: ماه مبارک رمضان ماه بندگی و عبودیت، ماه انس با قرآن و بهره گیری از معارف قرآن است و سزاوار است که متولیان امر قرآنی مسیر انس با قرآن و فهم این اقیانوس بی کران را برای جامعه مهیا کنند لذا نمایشگاه قرآن برای انجام این رسالت خطیر و بزرگ فرهنگی در جامعه بسیار مهم و ضروری است.

 

وی با اشاره به شعار نمایشگاه «پیش به سوی فهم قرآن» بیان کرد: انتظار از هر مسلمان و مومن خصوصا در این ماه مبارک انس بیشتر با قرآن و فهم و تدبر درآن و اراده جدی برای همرنگی با قرآن است.

 

این محقق و فعال قرآنی با توجه به حضور کارشناسان مرکز مطالعات و پاسخ‌گویی به شبهات در نمایشگاه قرآن افزود:  حضور کارشناسان این مرکز با تخصص‌های مختلف غنای خاصی به نمایشگاه قرآن داده و می‌تواند پاسخ‌گوی سوالات و رضایت بخشی سلیقه‌های مختلف مراجعه کنندگان را در پی داشته باشد.

 

گفتنی است در بیست و چهارمین نمایشگاه قرآن کریم مرکز مطالعات و پاسخ‌گویی به شبهات حوزه علیمه قم با حضور 6 کارشناس پاسخ‌گو در زمینه های مختلف قرآن، احکام،اعتقادات، تربیت فرزند، خانواده و مشاوره و ارائه محصولات این مرکز حضور دارد.

 

بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از 24خرداد لغایت 8 تیرماه در مصلی امام خمینی(ره) برقرار است./998/د102/ی

 

منبع: مرکز مطالعات و پاسخ‌گویی به شبهات

ارسال نظرات