۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۴۲۷۷۵۸
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان:

شهدای مدافع حرم از افتخارات کشور هستند

آیت‌الله طباطبایی نژاد گفت: شهدای مدافع حرم یکی از افتخارات کشور هستند، این‌ها رزمندگانی هستند که زمان انقلاب و دفاع مقدس را ندیده‌اند و اکثرا پس از دوران دفاع مقدس متولد شده اند به همین دلیل انگیزه این عزیزان از شهدای دفاع مقدس اسلامی‌تر است.
آيت الله طباطبايي نژاد امام جمعه اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبائی نژاد پیش از ظهر امروز در دیدار خانواده شهید علی شاه‌سنایی از شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س)در اصفهان، اظهار کرد: امروز برای سرکشی از خانواده شهدای حرم به این مکان آمدیم، زیرا این کار وظیفه انسانی و دینی ما است.

 

وی افزود: شهدای مدافع حرم یکی از افتخارات کشور هستند، این‌ها رزمندگانی هستند که زمان انقلاب و دفاع مقدس را ندیده‌اند و اکثرا پس از دوران دفاع مقدس متولد شده اند به همین دلیل انگیزه این عزیزان از شهدای دفاع مقدس اسلامی‌تر است.

 

امام جمعه اصفهان تأکید کرد: طبق روایات اهل بیت(ع) نخستین خونی که از شهید روی زمین ریخته می‌شود فرشته‌ها به بالین او می‌آیند و بهشت بر او واجب می‌شود؛ کسانی که برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) به سوریه اعزام می‌شوند خلوص بسیار زیادی دارند و کار ارزشمندی را انجام می‌دهند.

 

آیت الله طباطبائی نژاد تصریح کرد: خانواده‌های معظم شهدا حق بزرگی بر گردن مردم دارند و از این نظر همه مسؤولان وظیفه دارند بهترین خدمات را به ان‌ها ارائه دهند.

 

وی در ادامه افزود: یکی از مهم‌ترین مسائلی که خانواده‌های شهدای حرم وجود دارد، روحیه بسیار خوب آن‌هاست که از ایمان و اعتقادات قلبی آن‌ها نشأت می‌گیرد.

 

بر اساس این گزارش، سردار عبدالله کریمی، سرپرست بنیاد شهید و امر ایثارگران استام اصفهان نیز در این دیدار با بیان اینکه «شهید علی شاه‌سنایی یکی از سربازان صدیق امام زمان(عج) بود» گفت: این شهید با جان و دل جنگید و ناجوانمردانه توسط نیروهای تکفیری و داعشی به شهادت رسید./202/868/ب1

ارسال نظرات