۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۷۵۷۵۰۷
سخنگوی دولت مطرح کرد؛

«امیدآفرینی» شاه کلید حل مشکلات است/ لزوم ایجاد سنگر واحد در برابر هجمه مستمر دشمنان

«امیدآفرینی» شاه کلید حل مشکلات است/ لزوم ایجاد سنگر واحد در برابر هجمه مستمر دشمنان
بهادری جهرمی با اشاره به راهبردی بودن مسئله امید در کشور «امیدآفرینی» را شاه کلید حل مشکلات عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در اختتامیه «جشنواره جام رسانه امید» که بعد از ظهر امروز در مجتمع ولی عصر سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد با اشاره به اهمیت جنگ رسانه ای و نقش اهالی رسانه در این عرصه اظهار داشت: اهالی رسانه خط مقدم جنگ رسانه ای و نبرد شناختی هستند و باید قدر این جایگاه را شناخته و در این مسیر دست به دست هم داده و سنگر واحدی دربرابر هجمه های شبانه روزی و مستمر دشمنان ایجاد کنیم.

لزوم توجه به تروریسم رسانه

وی افزود: باید به مسئله تروریسم رسانه دقت شود و باید دید که امروزه رسانه ها چه مقدار بر این مسئله دقت نظر داشته و وارد شده اند.

سخنگوی دولت با اشاره به لزوم امیدآفرینی در کشور و تلاش دشمنان بر ایجاد ناامیدی در کشور خاطرنشان کرد: شاه کلید اساسی خنثی سازی ایجاد ابهام، سوال و یأس و بهم ریختگی جامعه از سوی دشمنان است و باید به امیدآفرینی در کشور توجه ویژه ای شود.

وی افزود: متاسفانه برخی از مواقع به راهبردی بودن مسئله امید در کشور دقت لازم را نداریم؛ درحالی که امید، روشنای راه های تاریک و گلستانی در برابر آتش است.

جهرمی با اشاره به اقتدار نظامی کشور در جهان اظهار داشت: این مسئله، تفاوت نگاه امیدوارانه و ناامیدانه را نشان می دهد و مصداق بسیار خوبی برای مشاهده نتیجه امید و ناامیدی در کشور است؛ چنانکه رهبر معظم انقلاب اسلامی با توجه به اهمیت آن، در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به مسئله امید در جامعه، پرداخته اند.

لزوم توجه به پیشرفت های کشور

وی افزود: امروز در مرحله ای قرار گرفتیم که موفقیت های کشور ما بسیار بیشتر از گذشته است و اصلا قابل مقایسه با سرعت پیشرفت کشورهای دیگر نیست؛ بلکه به اعتراف نهادهای بین‌المللی، بیش از اکثر کشورها بوده است.

سخنگوی دولت با اشاره به وجود برخی از نقطه ضعف ها در کشور اظهار داشت: مگر می توان کشور و جوامعی دیگر را پیدا کرد که مشکلی نداشته باشد؛ بلکه راه حل این است که باید مشکل را شناخت و با شناسایی لازم به دنبال درمان آن بود تا حرکت، تحول و امید ایجاد شود.

جهرمی با اشاره به پیامدهای عملیات وعده صادق و تغییر عرصه تقابل با دشمنان بیان داشت: امروز دیگر، اهداف دشمنان انقلاب اسلامی در بهم زدن بازار اقتصادی و امنیت ایران اسلامی محقق نمی شود؛ چراکه امروز در موقعیت بعد از عملیات وعده صادق قرار داریم و نباید اجازه ناامید سازی جامعه به دشمنان داده شود.

 

ارسال نظرات