۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۰
کد خبر: ۷۵۷۴۹۴
سخنگو و معاون فنی و مهندسی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا:

شرکت کره‌ای پروژه «پارس‌ جنوبی» را معجزه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا دانست

شرکت کره‌ای پروژه «پارس‌ جنوبی» را معجزه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا دانست
حسینی‌نیک با اشاره به این که ابتکار قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) این بود که مهندسی ساخت را با کمک مهندسان ایرانی آغاز کرد، گفت: یکی از شرکت‌های کره‌ای فعال در پارس‌ جنوبی در تبلیغات خود، اتمام پارس جنوبی را به عنوان معجزه ای دانست که محقق شد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سید حسن حسینی‌نیک سخنگو و معاون فنی و مهندسی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) در اختتامیه جشنواره جام رسانه امید که صبح امروز در مجتمع ولی عصر سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد با اشاره به ایجاد پالایشگاه های پارس جنوبی به همت قرارگاه خاتم الانبیا(ص) در کشور اظهار داشت: توسعه این میدان از سال ۱۳۷۷ آغاز شد و این در حالی بود که در جهت توسعه آن، کشور‌های اروپایی و آسیای شرقی حضور پررنگی در این منطقه داشتند و نمی‌خواستند که ایران در این صنعت مهم پیشرفت کند.

وی افزود: پارس جنوبی یکی از پروژه های بسیار گسترده و مهم کشور است که پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس از بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی دنیا به حساب می آید.

سخنگو و معاون فنی و مهندسی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) بیان داشت: ایجاد پالایشگاه های پارس جنوبی با امکانات و توانمندی های تمام ایرانی است و تعداد بیش از ۲۰ عدد احداث و نصب سکوهای دریایی ایجاد شده است.

وی با اشاره به این که ابتکار قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) این بود که مهندسی ساخت را با کمک مهندسان ایرانی آغاز کرد، ابراز کرد: یکی از شرکت‌های کره‌ای فعال در پارس‌ جنوبی در تبلیغات خود، اتمام پارس جنوبی را به عنوان معجزه ای دانست که محقق شد.

ارسال نظرات