۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۵۲۷۴۵۵
آیت الله نمازی در پیامی:

آیت الله راستی کاشانی یار و یاور نظام اسلامی بود

آيت الله نمازي گفت: آیت الله راستی کاشانی در ارادت به امام راحل از پيشگامان محسوب مي شد، به رهبر معظم انقلاب عشق مي ورزيد و در مقاطع مختلف زماني، نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را يار و ياور بود.
آيت الله عبدالنبي نمازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، در پي رحلت آيت الله راستي كاشاني(ره)، آيت الله عبدالنبي نمازي در پيامي كه يك نسخه از آن براي خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، ارسال شد، گفت: آن عالم مجاهد که با علم و حلم و خلوص خود توانست شاگرداني را تربيت و فضاي علمي و معنوي حوزه‌ها را رونق بخشد.

متن كامل پيام آيت الله نمازي به شرح زير است.

بسم الله الرحمن الرحيم

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ الفَقيهُ ثُلِمَ فِي الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا يَسُدُّهَا شَيْءٌ

خبر درگذشت عالم عامل و فقيه بزرگوار حضرت آيت الله حاج شيخ حسين راستي کاشاني موجب بسي تأسف و تأثر گرديد.

آن عالم مجاهد که با علم و حلم و خلوص خود توانست شاگرداني را تربيت و فضاي علمي و معنوي حوزه‌ها را رونق بخشد و در ارادت به حضرت امام(ره) از پيشگامان محسوب مي شد و به مقام معظم رهبري دام ظله العالي عشق مي ورزيد و در مقاطع مختلف زماني، نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را يار و ياور بود دعوت حق را لبيک و به لقاءالله پيوست. يادش گرامي و راهش پر رهرو باد.

اين مصيبت را محضر مقدس ولي الله الاعظم امام زمان(عج)، مقام معظم رهبري، حوزه‌هاي علميه و همه دوستان و شاگردانش به ويژه بيت مکرم ايشان تسليت و تعزيت گفته، براي بازماندگان صبر و اجر و براي آن عزيز سفر کرده رحمت و مغفرت و درجات عاليه بهشتي را خواهان و خواستارم./1307/د103/ب1

عبدالنبي نمازي

نماينده مقام معظم رهبري و امام جمعه كاشان

30/6/1396 مصادف با 30 ذي‌الحجة الحرام 1438

ارسال نظرات