۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۸
کد خبر: ۴۸۶۴۰۸
شیخ نعیم قاسم:

رژیم صهیونیستی عامل جنگ‎های منطقه از 50 سال پیش تاکنون است

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تصریح کرد که رژیم صهیونیستی عامل جنگ‎های منطقه از 50 سال پیش تاکنون است.
شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم روز معلم که از سوی این حزب در مجتمع حضرت مجتبی(ع) ضاحیه جنوبی برگزار شد، گفت: قانون جدید انتخابات بر اساس نسبیت، خواسته ملی و عادلانه ای است و هر قانون دیگری که با نسبیت مغایر داشته باشد، مطمئنا دارای چالش های فراوانی خواهد بود.

وی افزود: متاسفانه بیشتر بحث های گذشته بر اساس راضی کردن طوایف و مراکز نفوذ بود، اما نسبیت گرایی سبب می شود تا هر گروه و حزب سیاسی بر اساس جایگاهی که دارد به حق خود دست یابد.

شیخ نعیم قاسم با اشاره به اینکه نباید به هر قانونی تن داد، تصریح کرد: ما منتظر اعلام رضایت سایر گروه های سیاسی برای تصویب قانون انتخابات بر اساس نسبیت هستیم و در این راستا تفاوتی ندارد که بر اساس یک حوزه باشد یا حوزه های متعدد یا اینکه بر اساس استان ها صورت گیرد.

عضو ارشد حزب الله با اشاره به ایستادگی مقاومت اسلامی در برابر دشمن صهیونیستی اظهار داشت: رژیم اشغالگر صهیونیستی عامل اصلی جنگ های منطقه از 50 سال پیش تاکنون است. اگر مقاومت نبود لبنان آزاد نمی شد، تکفیری ها در این کشور شکست نمی خوردند و فتنه شیعه و سنی به در بسته نمی خورد.

وی ادامه داد: ثبات و دستاوردهای کنونی در لبنان نیز نتیجه تلاش های مقاومت اسلامی است. لبنان بر اساس معادله سه گانه ارتش، ملت و مقاومت حفظ می شود./980/ب902/د

محمدرضا جایروند
ارسال نظرات