۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۷۵۷۲۲۲
مسئول مراکز مشاوره اسلامی سماح کشور خبر داد؛

برگزاری مصاحبه مسئولان سماح با مشاوران و روان‌شناسان استان هرمزگان

برگزاری مصاحبه مسئولان سماح با مشاوران و روان‌شناسان استان هرمزگان
مسئول مراکز مشاوره اسلامی سماح کشور در گفت‌وگویی از برگزاری مصاحبه مسئولان سماح با مشاوران و روان‌شناسان استان هرمزگان جهت تشکیل موقت گروه تخصصی استانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی اکبر شورورزی، مسئول مراکز مشاوره اسلامی سماح کشور در گفت‌وگویی از برگزاری مصاحبه مسئولان سماح با مشاوران و روان‌شناسان استان هرمزگان جهت تشکیل موقت گروه تخصصی استانی خبر داد.

وی ضمن اشاره به روند برگزاری مصاحبه مسئولان سماح با مشاوران و روان‌شناسان استان هرمزگان، افزود: در مجموع ۱۶ استاد مشاور آقا و ۹ استاد مشاور خانم در این جلسات شرکت کردند.

حجت الاسلام والمسلمین شورورزی خاطرنشان کرد: ما ۸ گروه تخصصی در مراکز مشاوره سماح داریم که عبارتند از: کودک، نوجوان و جوان، ازدواج، خانواده، روانشناختی، تحصیلی، استعدادیابی و درمان معنوی خداسو؛ از این رو جهت سهولت کار و اینکه اساتید زودتر به این گروه ها وصل شوند از ۱۶ استادِ آقا و ۹ استادِ خانم مصاحبه اولیه اخذ و حیطه مشاوره تخصصی آنها مشخص شد.

وی مطرح کرد: این اساتید بزرگوار در همان حیطه خودشان توسط استادی از قم به صورت کارگاهی و کارورزی پشتیبانی خواهند شد و آموزش های لازم را خواهند دید تا بعد از تأیید نهایی به گروه های تخصصی ستاد در قم وصل شوند.

برگزاری مصاحبه مسئولان سماح با مشاوران و روان‌شناسان استان هرمزگان

ارسال نظرات