۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۰
کد خبر: ۷۵۷۶۲۶
رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت دولت:

روایتگری موثر در جامعه، پادزهر هجمه های رسانه ای دشمنان است

روایتگری موثر در جامعه، پادزهر هجمه های رسانه ای دشمنان است
حجت‌الاسلام تقدیری با اشاره به القای ناامیدی در کشور از سوی رسانه های دشمن و دنباله روهای داخلی آنان، روایتگری موثر در جامعه را خنثی کننده هجمه های رسانه ای دشمنان دانست.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام حامد تقدیری رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت دولت در دومین روز از رویداد ۳۶ ساعته اختتامیه جام رسانه امید که با حضور رسانه‌های داخلی و خارجی صبح امروز در سالن همایش‌های بین‌المللی دانشگاه انقلاب اسلامی برگزار شد، با اشاره به لزوم روایتگری موثر در جامعه اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی با گزینشی از اخبار و با حیله گری تمام، هجمه های رسانه ای مختلفی را بر علیه انقلاب و نظام اسلامی ایران تولید و منتشر می کنند.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی اینگونه القاء می کنند که ایران کشوری عقب مانده و دارای مشکلات فراوان است و برای مخاطبان خود، هیچ سخنی از پیشرفت های شگرف انقلاب اسلامی - که همه بر آن اعتراف دارند اشاره ای نکرده و بذر ناامیدی را در جامعه اسلامی می پاشند.

رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت دولت با اشاره به روحیه روایتگری شهید آوینی در جامعه خاطرنشان کرد: شهید آوینی هرچند ابزار رسانه آنچنان پیشرفته ای در اختیار نداشت؛ اما با تولید روایتگری موثر در مقابل هجمه های دشمنان، ایستادگی کرده و فعالیت های روایتگری موثر فراوانی انجام داد.

روایتگری موثر در جامعه، پادزهر هجمه های رسانه ای دشمنان است

حجت‌الاسلام تقدیری افزود: امروز، روایتگری موثر در جامعه، پادزهر هجمه های رسانه ای دشمنان بر علیه انقلاب اسلامی است و نظام اسلامی ایران به پیشرفت های بسیار شگرفی دست پیدا کرده که باید با روایتگری لازم در این زمینه ها، در راستای امیدآفرینی در جامعه از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

وی با اشاره به روایتگری حضرت زینب سلام الله علیها در کربلا و موثر بودن روایتگری آن حضرت بر افراد جامعه، بر لزوم نقش آفرینی بانوان در عرصه روایتگری تاکید کرد.

حجت‌الاسلام تقدیری در پایان تاکید کرد: باید پیوند رسانه ای را در تمامی فعالیت های خود پیوست کنیم تا علاوه بر فعالیت های امیدافرین در کشور، اطلاع رسانی های امیدآفرین نیز تولید و انتشار پیدا کنند.

 سعید چراغی

ارسال نظرات