۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
کد خبر: ۷۵۷۶۰۶

مقاومت لبنان ۴ پایگاه‌ دیگر اسرائیل را هدف قرار داد

مقاومت لبنان ۴ پایگاه‌ دیگر اسرائیل را هدف قرار داد
مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌‌های جداگانه اعلام کرد که چهار پایگاه‌ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف حملات خود قرار داده است.

مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌‌های جداگانه اعلام کرد که رزمندگان مقاومت امروز یکشنبه توانستند چهار پایگاه‌ نظامی ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار دهند.

 حزب الله لبنان در اولین بیانیه خود اعلام کرد که مواضع ارتش رژیم صهیونیستی را در پایگاه نظامی «الراهب» در الجلیل اعلی با توپخانه هدف قرار داده و تلفاتی به دشمن صهیونیستی وارد آورده است.

در دومین بیانیه مقاومت اسلامی لبنان آمده است، در راستای حمایت از مردم استوار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آن، رزمندگان مقاومت اسلامی بعد از رصد دقیق تحرکات نظامیان رژیم صهیونیستی و هنگام ورود جیب نظامی رژیم اسرائیل از نوع هامر به پایگاه «المالکیه» آن را با موشک هدایت شونده هدف قرار دادند و موشک مستقیما به هدف برخورد و سرنشینان آن زخمی و به هلاکت رسیدند. رزمندگان مقاومت بعد از آن تجمع نظامیان ارتش اسرائیل را در این پایگاه هدف حملات توپخانه‌ای قرار دادند و تلفاتی به دشمن صهیونیستی وارد آوردند.

حزب الله لبنان همچنین در سومین بیانیه خود اعلام کرد که پایگاه «الرمثا» رژیم صهیونیستی را در جنوب لبنان هدف حمله موشکی قرار داده و موشک مستقیما به هدف اصابت کرده است.

در بیانیه چهارم مقاومت اسلامی لبنان آمده است: رزمندگان مقاومت اسلامی امروز یکشنبه تجهیزات جاسوسی رژیم صهیونیستی را در پایگاه «رامیا» با سلاح‌های مناسب هدف قرار دادند که در نتیجه تلفات قطعی به دشمن وارد شده است.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات