۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۷۵۷۴۹۷

نشست مشترک نمایندگان مردم فارس در مجلس با امام جمعه شیراز

نشست مشترک نمایندگان مردم فارس در مجلس با امام جمعه شیراز
نشست مشترک مجمع نمایندگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی و کارگروه های راهبردی نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان فارس برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، نشست مشترک مجمع نمایندگان استان فارس امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین لطف الله دژکام، جمعی از منتخبین مردم در مجلس شورای اسلامی و مسئولان کارگروه های راهبردی نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس در شیراز برگزار شد.
 
حجت الاسلام والمسلمین دژکام در این نشست با تبریک میلاد امام رضا(ع) و دهه کرامت بیان کرد: محور وحدت و انسجام همه امت اسلامی اهل بیت(ع) هستند.
 
امام جمعه شیراز با تبریک‌ به نمایندگانی که توفیق خدمتگزاری نصیبشان شده است، ادامه داد: اگر در طول مدت مسئولیت یک گره از کار مردم باز شود مایه آبروی ما پیش خدا می شود.
 
نماینده ولی فقیه در فارس به حرم سوم اهل بیت(ع) نیز اشاره کرد و گفت: این موضوع را به عنوان عامل پیش برنده استان فارس مدنظر قرار دهید که کلید پیشرفت استان همین است.
 
حجت الاسلام والمسلمین دژکام در پایان با تأکید بر مسئله اقتصاد دریا محور از همه درخواست کرد که در این خصوص تلاش و پیگیری کنید تا فارس در پیشبرد ایران بیشتر نقش آفرینی کند.
ارسال نظرات